موفی، چاره افرادی که با حجم و باتری آی فون شان مشکل دارند

يكشنبه ، 22 دی 1392 ، 05:09


روز گذشته، یکی از جالب ترین روز های نمایشگاه سی ای اس بود. زیرا در روز جمعه خیلی از شرکت هایی که به تولید لوازم جانبی موبایل ها و تبلت ها می پردازند، از محصولات جدیدشان پرده برداری کردند. یکی از وسایل جانبی ای که همه را به خودش جذب کرده بود، کوفی نام داشت. موفی یک کاور با قابلیت های بسیار جالبی است که می تواند اکثر خریداران آی فون را به خود جذب کند.

 

 

موفی نه تنها به کاربران آی فون اجازه می دهد که از میزان شارژ بیشتری بهره ببرند، بلکه به آنها فضای بیشتری می دهد تا بتوانند اپلیکیشن ها و اطلاعات بیشتری روی گوشی هوشمند اپلی خود ذخیره کنند. این کاور برای کاربران آی فون دریچه ای باز کرده که آن چنان هم نگران مشکل کمبود فضای گوشی خود نباشند. کاربران می توانند موفی را با usb به کامپیوتر شخصیشان متصل کرده و اطلاعات مورد نظرشان را روی فضای این کاور منتقل کنند.

 

موفی به کاربران آی فون یک باتری 1700 میلی آمپری ارائه می دهد که می تواند به طور متوسط 10 ساعت شارژ آی فون را افزایش دهد.


این کاور در دو حجم 16 (100 دلار) و 32 (149 دلار) گیگی، در ماه آینده عرضه خواهد شد و کاربران آی فون های 5 و 5 اس می توانند از این کاور برای گوشی هایشان استفاده کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► گلکسی اس 5 با نوآوری می آید
تکنولوژی ای برای قد شما ◄

مطالب مرتبط
بنر