دوربین گلکسی اس 5 مشکل ساز شد!

سه شنبه ، 9 ارديبهشت 1393 ، 12:59


تعدادی از خریداران گوشی هوشمند گلکسی اس 5 از اینکه دوربین عکاسی و فیلم برداری آن دارای نقص فنی است، به شدت ناراحت هستند. این کاربران بیان کرده اند که وقتی آیکون دوربین را در این گوشی فشار می‌دهند، با پیغام هشداری مواجه می ‌شوند که از عدم کارکرد گوشی خبر می‌ دهد. این مساله جلوی عکاسی و فیلم ‌برداری با استفاده از دوربین گوشی را می‌گیرد.

 


این کاربران سعی کرده اند که با پاک کردن برنامه دوربین و نصب مجدد آن وضعیت را بهبود ببخشند ولی باز هم جلوی تکرار این مشکل با این کار گرفته نشده و کاربران مجبور شده‌ اند برای حل این مشکل به فروشگاه‌های سامسونگ مراجعه کنند.


تعدادی از اپراتورهای طرف قرارداد سامسونگ از جمله اپراتور ورایزن در آمریکا از کاربرانی که دچار این مشکل هستند خواست تا برای رفع نقص گوشی‌های مذکور به نمایندگی‌های آن مراجعه کنند.


سامسونگ هم با صدور اطلاعیه‌ ای این مشکل را محدود به تعداد اندکی از گوشی‌های Galaxy S5 دانسته و از مالکان این گوشی ‌ها خواسته برای حل مشکل به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنند.


ظاهرا مشکل یاد شده چهار تا پنج روز بعد از آغاز استفاده از گوشی رخ می دهد و کارشناسان هشدار می‌دهند که تداوم این وضعیت به جایگاه گوشی های هوشمند سامسونگ در بازار در رقابت با اپل لطمه خواهد زد. این داستان دقیقا در زمان عرضه گوشی محبوب اچ تی سی Sensation هم رخ داد و دوربین این گوشی هم با مشکلات نرم افزاری رو به رو بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► منتظر اسباب بازی های پرینتری باشید!
سامسونگ تایزن را ماه مه معرفی خواهد کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر