تکنولوژی پوشیدنی جدید اپل چیست؟

پنجشنبه ، 13 شهریور 1393 ، 10:29


اپل قصد دارد تکنولوژی پوشیدنی جدید را طراحی کند البته پیش بینی شده که این محصول جدید همزمان با آیفون 6 رونمایی شود همچنین احتمال دارد که اپل این تکنولوژی پوشیدنی را در سال 2015 رونمایی کند. تکنولوژی های پوشیدنی مثل ساعت مچی هوشمند مورد توجه خیلی از برندها مثل سامسونگ و ال جی قرار گرفته است بنابراین اپل قصد طراحی یک ساعت مچی هوشمند جدید را دارد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اپل قصد دارد به جای iWatch نام دیگری را برای این تکنولوژی پوشیدنی انتخاب کند. پیش بینی شده که این محصول در 9 سپتامبر با قیمتی حدود 400 دلار رونمایی شود اما هنوز اپل اخباری را در مورد این محصول جدید و ویژگی های آن منتشر نکرده است.

 


اپل برای رقابت با سامسونگ و ال جی قصد دارد تا یک تکنولوژی پوشیدنی جدید را تولید کند اما هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده کرده است. احتمالا اپل برای این محصول جدید نیز مثل دیگر محصولات خود از جمله  iPad، iPhone و...  از نامی استفاده میکند که در ابتدای آن حرف i"" وجود داشته باشد.


این محصول نیز مثل دیگر ساعت های مچی هوشمند و تکنولوژی های پوشیدنی دارای یکسری ویژگی های جدید خواهد بود که اپل هنوز در مورد آن اخباری منتشر نکرده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تولید صفحه نمایش جدید برای G Watch R
یک تبلت خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر