موفق ها/ پوریا عباسی

شنبه ، 29 تیر 1392 ، 03:56

پوریا عباسی مدیر عامل ایرانی - الاصل مرکز همایش های لس آنجلس (LACC) می باشد. این مرکز که یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین مراکز همایش در دنیاست سالانه میزبان بیش از ۴۴۰ رویداد مختلف می باشد و در حدود دو و نیم میلیون نفر بازدید کننده دارد. مرکز فوق الذکر به نوبه خود یک موتور اقتصادی است که ضمن ارائه یک تصویر جهانی از لس آنجلس، سالیانه یک میلیارد دلار گردش مالی دارد و در حدود ۱۲۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد می نماید.

 

آقای عباسی با ارائه یک طرح تجاری استراتژیک که بر پایه جامعه، تجارت و محیط زیست بنا شده، نقشه راهی برای مرکز همایشها ترسیم نمود که باعث شد ظرف مدت کوتاهی به موفقیتهای بی سابقه ای در زمینه های مالی و عملکردی دست یابد. او همکاری نزدیکی با مدیران ارشد بنگاههای اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و انجمن های محلی لس آنجلس در زمینه هماهنگی و زمانبندی برنامه ها و فعالیتهای مربوطه دارد تا طی آن بتواند جایگاه لس آنجلس را در بین شهرهای برتر جهان ارتقا دهد. یکی از فعالیتهای مداوم آقای عباسی برای تداوم موفقیتش، برقراری ارتباط منظم با مسئولین انتخابی و انتصابی محلی، منطقه ای و ملی می باشد.

پوریا عباسی قبل از رسیدن به این سمت، دستیار مدیر عامل و مسئول ارشد عملیات مرکز همایشها بود و بر تمام فعالیتها و گردش مالی مجموعه - که در آن زمان بیش از ۳۰ میلیون دلار در سال بود - نظارت می کرد. وی قبل از ملحق شدن به مرکز همایشهای لس آنجلس تحلیل گر ارشد تکنولوژی در شهر لس آنجلس بود و مسئولیتش تحلیل هزینه - فایده، بازنگری بودجه، تأمین منابع مالی و اجرای پروژه های حداقل یکصد میلیون دلاری مرتبط با تکنولوژی اطلاعات بود. او همچنین در زمینه های دیگری از جمله مهندسی پروژه، تأمین منابع مالی برای بدهی ها، تجزیه و تحلیل محیط زیستی، پژوهش در زمینه بازیابی اتوماتیک مواد زائد و سایر فعالیتهای مرتبط با اداره امور شهری لس آنجلس تجربیات زیادی دارد. آقای عباسی زمانیکه در بخش خصوصی مشغول کار بود نیز تجربیات زیادی در زمینه های مختلف مهندسی کسب کرد که برخی از آنها عبارتند از: تجزیه و تحلیل آماری آلایندگی وسائل نقلیه، مدیریت پروژه جمع آوری و نصب مخازن سوخت زیرزمینی. او مقالات متعددی در زمینه های مهندسی سرمازایی و ابررسانایی دارد و تاکنون جوایز متعددی بابت پروژه های خود دریافت کرده است.

پوریا عباسی فارغ التحصیل دانشکده مهندسی و دانشکده مدیریت دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس (UCLA) است. او عضو هیأت مدیره شورای تجارت لس آنجلس، بیمارستان تارزانا و اتحادیه روابط عمومی ایرانیان در امریکا (پایا)، و همچنین عضو فعال شورای سیاست بین الملل پاسیفیک و اتاق بازرگانی انریکو می باشد. آقای عباسی سخنرانیهای متعددی در زمینه های رهبری سازمانی، تجارت پایدار، حفظ محیط زیست و برقراری توازن در مسئولیتهای اجتماعی شرکتها داشته است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► خودروی دم دار، خودرویی برای آیندگان
بنگلادش، بزرگترین تولید کننده لباس در دنیا + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر