توزیع کارت آزمون کارشناسی پودمانی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

چهارشنبه ، 27 ارديبهشت 1391 ، 09:39

توزیع کارت‌ شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی - کاربردی سال 91 از 26اردیبهشت آغاز شد.

به گزارش مهر، کارت شرکت در آزمونهای مذکور برای کلیه داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی باید در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 اردیبهشت به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.

آزمون دوره‌های کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 91 صبح روز جمعه 29 اردیبهشت در 31 شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2 ، 4 ، 5 ، 6 ، 11، 12 و15 (شامل نام خانوادگی و نام ، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، وضعیت داوطلب، کد اشتغال و کد رشته محل‌های انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) و همچنین اشکالات عکس روی کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 28 اردیبهشت منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

داوطلبان در صورتیکه نسبت به بندهای 3، 7 و 8 (جنس،معلولیت و معارف) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند لازم است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 اردیبهشت به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول ذیل این اطلاعیه) مراجعه کنند تا مشکل برطرف شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► شرایط پذیرش دانشجوی پولی در دانشگاه شهید بهشتی
دانشگاهی که ساعت تردد دختران دانشجو را به پدرشان پیامک می‌کند ◄

مطالب مرتبط
بنر