کلاس های رایگان آموزش بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد

پنجشنبه ، 2 آبان 1387 ، 08:57
 
 
به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، خسرو رفيعي، مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي اين بانك، در آيين افتتاح شعبه بهارستان ضمن بيان مطلب فوق گفت: بانك پاسارگاد در كنار ارائه ابزارهاي بانكداري الكترونيك به هم‌ميهنان گرامي، سعي در آموزش بهره‌مندي از اين ابزارها و فرهنگ‌سازي در اين مورد را دارد. زيرا اعتقاد دارد بانكداري الكترونيك بهترين روش براي تامين رفاه حال و نيز سرعت بخشيدن به انجام امور اقتصادي مردم است. وي ادامه داد: از اين رو بانك پاسارگاد به برگزاري كلاس‌هاي آموزشي بانكداري الكترونيك ادامه داده و در تلاش است برپايي اين كلاس‌ها را با هزينه خود، در سطح وسيع‌تر و با ارائه مسائل كاربردي‌تر دنبال كند.
رفيعي در ادامه ضمن برشمردن خدمات بانكداري الكترونيك ارائه شده در بانك پاسارگاد افزود: استقبال هموطنان از انواع خدمات بانكداري الكترونيك كه در بانك پاسارگاد ارائه مي‌شود باعث شده است مديران پاسارگاد با انگيزه و دلگرمي بيشتري نسبت به نوآوري، خلاقيت و ارائه خدمات نوين و كاربردي تلاش كنند.
لازم به ذكر است علاقه‌مندان به شركت در كلاس‌هاي رايگان آموزش بانكداري الكترونيك پاسارگاد، مي‌توانند جهت ثبت‌نام با مركز اطلاع‌رساني بانك پاسارگاد به شماره 82898289 يا سيستم بازخورد در سايت بانك پاسارگاد به نشانيwww.Bankpasargad.com ارتباط برقرار كنند.
 

► افزايش نرخ سود سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري در بانك تجارت
سود وام ۳۰ ميليون تومانى مسكن ◄

مطالب مرتبط
بنر