پرداخت وام اشتغال 100ميليون ريالي در صندوق مهر رضا

سه شنبه ، 21 آبان 1387 ، 09:15

پرداخت وام اشتغال 30 تا 100میلیون ریالی صندوق مهر امام رضا (ع) به متقاضیان آغاز شد.
خبرگزاري مهر از مسوولان صندوق مهر امام رضا (ع) در خصوص پرداخت وام اشتغال 30 تا 100میلیون ریالی این صندوق به متقاضیان کسب اطلاع کرد ثبت نام از 110هزار نفر از متقاضیان دریافت وام اشتغال از طریق سایت ثبت نامی انجام شده است. در حال حاضر کار پالایش از متقاضیان و پرداخت تسهیلات به صورت همزمان ادامه دارد. همچنین تا 2 ماه آینده همه 110هزار متقاضی مورد پالایش قرار می گیرند و کار پرداخت تسهیلات به واجدین شرایط به اتمام خواهد رسید.
میزان پرداخت وام اشتغال به متقاضیانی که از طریق سایت ثبت نامی اقدام به ثبت نام کرده اند، 30 تا 100میلیون ریال گزارش شده است.
در همین حال، با انجام پالایش از متقاضیان مشخص می‌شود که چه تعداد مورد پذیرش دریافت وام قرار نمی‌گیرند و آن زمان نسبت به ثبت نام جدید اقدام خواهد شد.
این گزارش می‌افزید: باتوجه به اینکه بیش از یک ماه قبل اعتبار لازم برای پرداخت تسهیلات فراهم شده تا کنون 25 درصد از متقاضیان توانسته اند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
همچنین با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون بیش از 50‌درصد از افراد بررسی شده متقاضی، واجد شرایط دریافت تسهیلات نبوده اند.
صندوق مهر رضا منحل نمی شود
مسوولان صندوق مهر امام رضا (ع) در زمینه تبدیل این صندوق به صندوق ذخیره ازدواج می‌گویند: عملکرد این دو با هم متفاوت است و چنین طرحی وجود ندارد. ضمن اینکه صندوق مهر امام رضا (ع) مصوبه شورای عالی اداری است که بر اساس وظیفه ذاتی خود مانند گذشته به فعالیت خود در مورد ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان ادامه می‌دهد ولی صندوق ذخیره ازدواج بحثی است که توسط سازمان ملی جوانان دنبال می‌شود و شرح وظایف آن با صندوق مهر امام رضا (ع) فرق می‌کند.

منبع:خبرگزاری مهر

► ادامه بحث ها درخصوص کارمزد خدمات بانکی
رسول‌اف از بانك اقتصاد نوين مي‌رود ◄

مطالب مرتبط
بنر