پنج بازی‌ PS4 که نباید از دستشان داد

شنبه ، 26 مرداد 1392 ، 12:19


در حالی که سونی و ماکروسافت اکثر بازی‌های خود را در نمایشگاه E3 معرفی کرده‌اند، این دو شرکت هم اکنون منتظر Tokyo Game Show هستند تا در آنجا هم خودی نشان داده و یک سری از جدیدترین دستاوردهای خودشان را به آسیایی‌ها نشان دهند. ما قصد داریم که قبل از شروع نمایشگاه Tokyo Game Show، بهترین بازی‌های نمایش داده شده در E3 2013 را که در انحصار سونی و مایکروسافت هستند را معرفی کنیم که در حقیقت برای کنسول‌های نسل هشتم هستند.

 


5. Drive Club:

 


در حالی که در نمایشگاه E3، همه منتظر رونمایی از نسخه جدید Gran Turismo برای کنسول PS4 بودند، سونی اعلام کرد GT6 برای PS3 عرضه خواهد شد. البته بعد از اعلام این موضوع، سونی از بازی‌ای به نام Drive Club پرده برداری کرد. Drive Club یک بازی شبیه سازی اتومبیل رانی مانند GT نیست؛ بلکه یک بازی پر از هیجان و جذابیت های خاص است که می‌تواند طرفداران بازی‌هایی چون Need For Speed و سری بازی‌های Grid را به خودش جذب کند. تا به امروز، از پیش نمایش‌های Drive Club متوجه گرافیک فوق العاده این بازی شد. سونی اعلام کرده که قصد دارد Drive Club را در سه ماهه چهارم سال 2013، عرضه کند.


4.Knack: Knack:

 


یکی از بازی‌هایی است که سونی بوسیله آن می‌خواهد مخاطبان کم سن و سال خود را بدست بیاورد. این بازی در مورد موجودی است که هر آنچه را که از بین می‌برد، شکل آن را به خود گرفته و در طول مرحله بزرگ و بزرگتر می‌شود. البته داستان اصلی بازی در مورد اجنه‌ها است که قصد دارند دنیای بشریت را از بین ببرند و در این میان دانشمندی به مردم پیشنهاد می‌دهد که به موجودی به نام Knack  اعتماد کنند. Knack را این دانشمند اختراع و اهداف او بشر دوستانه است.

پس از مدتی که اجنه‌ها در دنیا پیشروی می‌کنند، دیگر تنها راه نجات دنیا، Knack خواهد بود. Knack به همراه PS4 رونمایی شد و قرار است که به همراه این کنسول به بازار عرضه گردد.


3.infamous: Second Son:

 


در نسل هفتم کنسول‌ها بود که سونی یک شخصیت بدنام را به دنیای بازی‌های ویدویی معرفی کرد. او نامش کول مک‌گرایت بود که در شهری زندگی می‌کرد که توسط عامل نامعلومی منفجر شده بود و همه دلیل این موضوع را خود کول می‌دانستند. نسخه دوم این بازی هم به عنوان ادامه‌ای از نسخه اول عرضه شد و هر دو نسخه توانستند به موفقیت دست پیدا کنند. در نسخه بعدی این بازی با شخصیتی جدید مواجه می‌شوید که کمی شوخ طبع است. هنوز دقیقا داستان بازی مشخص نیست. تنها چیزی که رسما تایید شده این است که در این بازی سلاح اصلی دود بخار است!


2.The Order: 1886:

سال 2014، مهمان یک بازی شگفت انگیز خواهد بود! بی شک The Order می‌تواند یکی از بهترین‌های PS4 باشد. داستان بازی در مورد حمله موجودات غیر عادی به زمین است که در سال 1886 اتفاق می‌افتد. پیش نمایش بازی، همه را در E3 شگفت زده کرد و گرافیک The Order نشان داد که PS4 چه قدر می‌تواند قوی عمل کند.


1.Killzone: Shadow Fall :


سری بازی‌های Killzone که تا به امروز پنج نسخه از آن برای کنسول‌های سونی منتشر شده، یکی از بهترین عنوان‌های انحصاری سونی است. داستان Shadow Fall در سی سال بعد از Killzone 3 اتفاق می‌افتد و در مورد جنگ سردی است که بین دو گروه وکتانز و هلگاتز اتفاق می‌افتند. بازی به صورت Full HD 1080 اجرا خواهد شد و همچنان در سبک اول شخص خواهد بود. این بازی هم همزمان با Play Station 4  به بازار عرضه خواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► سه عامل مهم حفظ استقلال بانک مرکزی
10 اشکال اساسی پول ◄

مطالب مرتبط
بنر