بتمن را از دست بن افلک نجات دهید

چهارشنبه ، 6 شهریور 1392 ، 12:14

کمتر پیش می آید که برای نقش خاصی بازیگری انتخاب شود و کسی سعی کند که مخالفت خود را ابراز کند. چند روزی از اعلام رسمی برادران وارنر در مورد ایفای نقش بن افلک به جای کارکتر بتمن در فیلم Man of Steel می گذرد  و در این چند روزه نه تنها طرفداران کمیک ها و سری فیلم های بتمن، بلکه حتی صدای علاقه‌ مندان به سینما هم درآمده.

 

اصل مسئله این است که طرفداران بتمن معتقدند که بن افلک به هیچ وجه نمی تواند در حد شخصیت اصلی داستان بتمن، یعنی بروس وین باشد و این نقش درخور سبک بازی افلک نیست. حال در سایت Change.org یک فرم درخواست ایجاد شده که اگر به حد نصاب برسد، بن افلک از بازی در نقش بتمن خذف خواهد شد. از تمام دنیا کاربران می توانند این درخواست را پر کرده و اگر مجموع آن به یک صد و پنجاه هزار نفر برسد، اتفاقی نه چندان خوش آیند برای افلک رخ خواهد داد.

 

تا به امروز حدود هفتاد و دو هزارنفر این درخواست را امضا کرده اند و هنوز فرصت زیادی باقی است تا بقیه افرادی که با بازی افلک در نقش بتمن مخالف اند، مخالفت خود را اعلام کنند. هنوز مشخص نیست که فیلم برداری Man of Steel کی شروع گردد و فقط مشخص شده که این فیلم در سال 2015 اکران خواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► 11 واژه غیر قابل ترجمه را بشناسید
کمبود وسیله حمل و نقل عمومی یعنی این! + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر