برگزاری نخستین همایش بین المللی نظام جامع سنجش اعتبار

چهارشنبه ، 29 آبان 1387 ، 16:27

بانکی: نخستین همایش بین المللی نظام جامع سنجش اعتبار در راستای تبیین مفاهیم و کارکردهای نظام جامع سنجش اعتبار و بیان تجارب جهانی در حوزه رتبه بندی اعتباری با مشارکت تمامی بانک ها، بیمه ها و موسسات مالی و اعتباری و صنایع کشور  در آذر ماه سال جاری  در سالن همایش های برج میلاد برگزارخواهد شد.

هدف از برگزاری این همایش آشنا سازی شرکت کنندگان با این مفهوم اساسی و دست یابی به راهکارهای مناسب در جهت تحقق نظام اعتبار سنجی در کشور است.

اعضای کمیته علمی این همایش عبارت اند از: دکتر پیمان نوری(دبیر علمی همایش)، دكترجلال رسول اف، دكتر فرشاد هيبتي، دكتر جواد فرشباف ماهریان، مهندس فرخ جباری، دکتر محمد طالبی و دکتر محمد جلیلی که همگی از افراد برجسته علم اقتصاد و مدیران موفق کشور درعرصه بانکداری هستند و قرار است به بیان دید گاه ها و نظرات تخصصی خویش در زمینه نظام اعتبار سنجی بپردازند.

به گزارش سایت تخصصی همایش بین المللی نظام جامع اعتبار سنجی ستاد برگزاری این همایش آمادگی دارد تا کلیه مقالات متخصصان  که دارای شرایط لازم باشند برای شرکت در همایش را دریافت دارد.

از جمله نکاتی باید در ارائه این مقالات در نظر گرفته شود عبارت است از: چکیده مقالات حداکثر در یک صفحه A4  و حداکثر 200 کلمه، در قالب فایل word   office 2003   و ویندوز xp   و به زبان فارسی یا انگلیسی به گونه‌ای تنظیم گردد که  گویای مساله مورد بحث، سوابق تحقیق، کاربرد و نتیجه باشد.در نگارش اصل مقالات باید اصول علمی متداول و معمول در تدوین مقالات پژوهشی رعایت گردد. مقاله باید شامل مقدمه، بیان مساله، سوابق تحقیق، کاربرد و نتیجه باشد.  فایل اصل مقاله با فرمت word و به زبان فارسی یا انگلیسی تهیه و ارسال گردد. با توجه به استقبال گسترده صاحب نظران و اساتید مهلت ارسال چکیده مقالات تا20 آبان ماه 1387و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا 30 آبان ماه 1387 تمدید شد.

در این همایش موضوعات بررسي و تبيين شيوه هاي بسط و گسترش فرهنگ اعتباري در كشور، راهكارهاي توسعه، عدالت محوري در اعطاي تسهيلات و كاهش مطالبات معوق، ارائه تجارب موفق جهاني در زمينه كاربرد رويكردهاي نوين سنجش اعتبار، دسترسي شفاف، بهنگام و سريع مصرف كنندگان واجد شرايط به اعتبارات و بررسي جايگاه وزارت دارايي، بانك مركزي و بانك ها مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند گرفت. درکنار این همایش کارگاه ها و پانل های تخصصی متعددی برگزار خواهد شد تا تعامل بین افراد در این خصوص افزایش یابد.

 علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی این همایش به نشانی creditbureauiran.ir  مراجعه نمایند.

 

 

► توصیه مقامات برای دریافت وام غیر قانونی است
کاهش 2.7 درصدي دارايي هاي خارجي بانک مرکزي ◄

مطالب مرتبط
بنر