بانکی: 6 دلیل برای اینکه استخدام شوید

چهارشنبه ، 20 آذر 1392 ، 08:41

برای اینکه به شغل آرمانی و دلخواه خود برسید، باید به این امر مثل یک تصمیم نهایی نگاه کنید، یعنی آن را بگیرید و بروید.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، وقتی به موضوع استخدام به عنوان یک موضوع حیاتی و تصمیمی نهایی نگاه کنید، می پذیرید که باید دنبالش بروید و اقدامات لازم برای بدست آوردنش را انجام دهید.

این اقدامات از یادگیری مهارت تا پای کار بودن را دربرمی گیرد. اقداماتی که دلیل لازم و کافی برای استخدام را به کارفرما می دهد:

1. رزومه ی عالی

رزومه تان اگر درخشان، دارای مهارت های مختلف و متناسب با شغل مورد نظر و ترجیحا دارای تجربه کاری مرتبط باشد، می تواند دلیل محکمی برای استخدامتان باشد.

2. حضور فعال در دنیای مجازی

از دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی می توان به جز سرگرمی برای یافتن کار هم استفاده کرد. در شبکه های اجتماعی به دنبال صفحه ها و فعالیت های بزرگان رشته و شغل خود بروید و در آنجا حضور فعال داشته باشید تا دیده شوید. وقتی دیده و شناخته شدید در اولویت استخدام چنین افرادی قرار می گیرید.

3. مهارت و تجربه

مهارت های متناسب و تجربه مرتبط دو عامل بسیار مهم برای کارفرماها هستند. در واقع کارفرماها در درجه ی اول به دنبال این دو ویژگی در کارجو هستند و بعد به چیزهای دیگر توجه می کنند.

4. ایستادگی در کار

باید نشان دهید که پای کار می مانید و تضمین دهید که کارتان برای تان ارزش زیادی دارد. کارفرماها بسیار تحت تاثیر این امر قرار میگرند.

5. ارتباط بگیرید

علاوه بر دنیای مجازی باید در دنیای واقعی هم به دنبال ارتباط برقرار کردن با پرنفوذهای حوزه خود باشید تا بتوانید توانایی تان را بهشان نشان دهید آنها را متقاعد به استخدام کنید.

6. انرژی مثبت بدهید

ناامیدی و آیه یاس خواندن به سرعت کارفرما را از شما دلزده می کند و اگر حتی همه توانایی ها مهارت های لازم را داشته باشید به همین یک دلیل می توانید رد شوید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► معرفی گروه هنرمند دوک +عکس های زیبا
بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز، 20 آذر 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر