با موسیقی دلخواهتان از خواب بیدار شوید!

چهارشنبه ، 20 آذر 1392 ، 11:59
خوب البته بسیاری از افراد نیازی ندارند که در ابتدای صبح از خواب بیدار شوند و آنقدر می‌خوابند تا بالاخره به صورت طبیعی از خواب بیدار شوند اما برای آن گروه از افرادی که باید در ابتدای صبح از خواب بیدار شوند برنامه ویژه‌ای ارائه شده که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

این برنامه که پاندورا نام دارد برای تسهیل نمودن بیدار شدن شما از خواب طراحی و ساخته شده است. برنامه پاندورا به جای پخش صدای آلارم آزاردهنده و گوش خراش ساعت به کاربران امکان می‌دهد که با موزیک دلخواه خود از خواب بیدار شوند. علاوه بر این، یک دکمه snooze یا چرت زدن هم برای آن در نظر گرفته شده است که پخش موسیقی را در فواصل 5، 10، 15 و 20 دقیقه‌ای به تأخیر می‌اندازد تا اگر دوست دارید کمی بیشتر بخوابید.
امکان جالب دیگر برنامه پاندورا آن است که می‌توانید آن را به گونه‌ای تنظیم نمایید که تا هنگام بیدار شدن شما همچنان موسیقی دلخواهتان را پخش کند.  طراحی و زیبایی ظاهری رابط کاربری این برنامه هم در نوع خود حرف ندارد و می‌توان گفت که کم‌نظیر است.
به لطف قابلیت دیگر این برنامه نیز کاربران می‌توانند با گوش دادن به موسیقی دلخواه خود به خواب فرو روند و برنامه نیز پس از سپری شدن یک مدت مشخص موزیک را قطع می‌کند. این ویژگی روی جدیدترین نسخه پاندورا که برای iOS طراحی شده است موجود می‌باشد اما باید در نظر داشته باشید که استفاده از این قابلیت روی نسخه‌های اندرویدی برنامه اندکی دشوار است.

داده پردازی متین

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 20 آذر 92
تلویزیون اپل در راه است ◄

مطالب مرتبط
بنر