نیاز کسب و کارهای کوچک به SEO

شنبه ، 17 خرداد 1393 ، 13:03


حتما تا به حال کلمه SEO را شنیده اید این کلمه با فرآیند سر واژه سازی از سه کلمه ی Search Engine Optimization به وجود آمده است و به معنای بهینه سازی موتور جست و جو است. در واقع با این بهینه سازی وب سایت تجاری شما شانس بیشتری را دارد تا جزء اولین لینکهای یافت شده توسط موتور جست و جو را داشته باشد. چون موتورهای جست و جو معمولا صفحاتی را که بیشتر مورد توجه کاربران قرار میگیرند و از لحاظ گرافیکی و تصاویر و محتوی بهتر هستند را در اولویت قرار میدهد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر موتورهای جستجو مثل Yahoo, Google, Bing معمولا برای پیدا کردن یک عنوان یا تصویر آنهایی را که بیشتر مورد علاقه و بیشتر مورد توجه کاربران باشند را در اولویت قرار میدهد. زک کاموسیو سرپرست شرکت outsourcing  که در زمینه ی توسعه ی کسب و کارهای کوچک مشاوره میدهد استفاده از فناوری SEO را برای کسب و کارهای کوچک لازم دانسته و معتقد است SEO میتواند به بازاریابی کمک کند. روزانه میلیون ها نفر در سرتاسر جهان از موتورهای جست و جو برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود استفاده میکنند بنابراین اگر تجارتی بتواند امتیاز قرار گرفتن در اولین وب سایت های یافت شده توسط موتور جستجو را کسب کند مخاطبان بیشتری خواهد داشت.


کاموسیو معتقد است که افراد برای پیدا کردن محصولات خود نهایتا 15 وب سایت را مورد بازدید قرار میدهند بنابراین برای کسب و کارهای مختلف مهم است که بتوانند در رتبه های اول وب سایت قرار بگیرند. پس برای کسب درآمد بیشتر میتوان از فناوری SEO استفاده نمود.


کاموسیو یک رستوران ایتالیایی را مثال میزند در حالت عادی گوگل تقریبا 14000 وب سایت را به کاربر معرفی میکند از این میان تقریبا 5 درصد از کاربران هستند که بیش از 15 وب سایت یافت شده را مورد بازدید قرار میدهند بنابراین با قرار گرفتن در اولویت وب سایت های یافت شده بازدید از وب سایت شما افزایش می یابد و بسیار بیشتر از حالت عادی خواهد بود.


در خیلی از صنعت ها و تجارتها SEO توانسته درآمد زایی را افزایش دهد زمانی که بازدید بیشتری از یک وب سایت وجود داشته باشد احتمالا خرید محصولات هم افزایش می یابد. چه میزان کاربر در طول روز از وب سایت شما دیدن میکنند؟  قطعا هر چقدر میزان کاربران بالا برود و سایت شما بیشتر مورد بازدید قرار بگیرد علاوه بر محبوبیت خدمات شما به مشتریان بیشتری معرفی میشود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► سرنوشت ایران چک 100هزارتومانی
پیشنهاد جهانگیری به سرمایه‌گذاران خارجی ◄

مطالب مرتبط
بنر