چگونه از داخل ایران از سایت علی بابا خرید کنیم؟

شنبه ، 5 شهریور 1401 ، 08:20





تا چند سال پیش وقتی قصد خرید کالایی را داشتیم، حق انتخاب ما به چند مغازه در شهر محدود می‌شد! خوشبختانه طی ده سال گذشته و به خصوص سالیان اخیر، فروشگاه‌های اینترنتی کم کم جای کسب و کارهای فیزیکی را گرفته‌اند. در حال حاضر می‌توان هر کالایی را در اینترنت خریداری و درب منزل تحویل گرفت.

فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارند که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. فروشگاه‌های داخلی مانند دیجی کالا و ترب می‌توانند برخی از نیازهای ما را برآورده کنند. اما خرید از علی بابا تجربه متفاوتی است!

فروشگاه اینترنتی علی بابا چیست؟
فروشگاه‌های اینترنتی خارجی علاوه بر تنوع بالایی که در محصولات خود دارند، قیمت‌های بسیار مناسب‌تری هم دارند. خرید از علی بابا این امکان را به شما می‌دهد که به مجموعه‌ای عظیم از محصولات و کالاهای ساخت کشور چین دسترسی داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی علی بابا یکی از بزرگترین وب سایت های عمده فروشی است که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید. کسب و کارهای زیادی در سراسر جهان، فروشگاه‌های خود را با محصولاتی که از سایت علی ‌بابا تهیه می‌شوند، تامین می‌کنند. خرید از علی بابا می‌تواند شما را به یک تاجر تبدیل کند!

شما در علی بابا می‌توانید کالاها را به صورت عمده و با قیمت بسیار کم خریداری کنید. قطعا این موردی است که بسیاری از بازرگانان و واردکنندگان به دنبال آن هستند!

علاوه بر عمده‌فروشی، می‌توان محصولات را بصورت تکی هم خریداری کرد. شما هنگام خرید از علی بابا این امکان را دارید تا مستقیما با تولیدکننده کالا گفتگو کرده، و محصول مورد نظرتان را بصورت تکی یا عمده خریداری کنید.

امکانی که این سایت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، باعث شده تا خریدار و فروشنده بیشترین تعامل را با یکدیگر داشته باشند.

آیا خرید از علی بابا در داخل ایران امکانپذیر است؟
خرید از علی بابا برای همه مردم جهان امکانپذیر است، اما به دلیل شرایط موجود، نحوه خرید از علی بابا برای ایرانیان کمی متفاوت است!

به طور خلاصه کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا وارد وبسایت علی بابا شده و کالاهای خود را انتخاب کنید. سپس لینک صفحات انتخاب شده را برای شرکت بازرگانی معتبر irdelivery ارسال کنید تا پس از برآورد هزینه‌ها، آن را به شما اطلاع دهند. در نهایت با خرید از علی بابا، کالاهای شما را درب منزل در ایران تحویلتان خواهند داد!

شاید با خود بگویید که این کار هزینه بالایی به همراه خواهد داشت، اما واقعیت این است که خرید از علی بابا توسط شرکت بازرگانی معتبر Irdelivery کالا را با قیمتی بسیار پایین‌تر از داخل ایران به دستتان خواهد رساند.

با استفاده از خدمات شرکت‌های حمل و نقل و بازرگانی بین المللی، کالای خود را با کمترین هزینه درب منزل تحویل خواهید گرفت، بدون اینکه لازم باشد کار خاصی انجام دهید.

مزایای خرید از علی بابا
  • امکان خرید عمده‌ای و تکی
  • موقع خرید از علی بابا، طیف وسیعی از کالاها در دسترس شما است. هر آنچه که بخواهید را می‌توانید در سایت علی بابا پیدا کنید.
  • امکان خرید کالاهای سفارشی. شما می‌توانید با فروشنده مستقیما صحبت کنید تا کالای شما را با طرح و سلیقه شما تولید کند.
  • قیمت بسیار پائین کالاها، برای خریداران عمده
  • خرید از علی بابا برای کسب و کارهای کوچک، فروشندگان بزرگ، تاجران و بازرگانان مناسب است.
  • اگر می‌خواهید محصولات مورد نیاز خود را با کمترین قیمت خریداری کنید تا بتوانید با رقبا رقابت کنید، خرید اینترنتی از علی بابا را پیشنهاد می‌کنیم.

هزینه خرید از علی بابا چقدر است؟
همانطور که قبلا اشاره کردیم، خرید از علی بابا هزینه‌های تامین کالای شما را بشدت پایین می‌آورد. قطعا همه می‌دانند که خرید از چین چقدر بصرفه است! اما شاید همه نتوانند به این کشور سفر کرده و کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند!

خرید از علی بابا باعث می‌شود بدون صرف هزینه سفر، کالاهای خود را از چین خریداری کنید. هزینه‌ای که شما بابت خرید از علی بابا پرداخت می‌کنید، در واقع همان هزینه‌ای است که در سایت بر روی کالا موجود است، بعلاوه هزینه حمل آن به ایران.

قطعا واردات مستقیم و خرید از چین می‌تواند همان هزینه‌ای را داشته باشد که خرید از علی بابا دارد، پس بصرفه‌تر این است که در منزل خود نشسته، و اجازه دهید زحمت حمل و ترخیص محموله شما را دیگران بکشند!

شما می‌توانید قبل از هر کاری با پشتیبانی شرکت بازرگانی خود تماس بگیرید و هزینه‌های نهایی را استعلام کنید. اینکار می‌تواند مدیریت تجارت شما را آسانتر کند.


نکاتی درباره خرید از علی بابا که به شما نمی‌گویند!
با تمام مزیت‌هایی که درباره خرید از علی بابا شرح دادیم، باید بگوییم که این فروشگاه اینترنتی معایبی هم دارد.

به دلیل حجم بسیار بالای فروشندگان کالا در این سایت، افراد سودجو و فرصت طلب هم در آن پیدا می‌شود! موارد زیادی پیش آمده که فروشندگان به تعهدات خود عمل نکرده و باعث خسارت فرآوان به خریداران شده است!

به دلیل آنلاین بودن تجارت در علی بابا، امکان بررسی و مشاهده کارخانه و تولیدی کالا برای خریداران میسر نیست. در بهترین حالت ممکن است کالایی را خریداری کنید و پس از دریافت متوجه شوید که کالای دریافتی با چیزی که سفارش داده بودید از نظر کیفیت متفاوت است!

به دلیل دور بودن مسافت و هزینه های بالای مرجوعی، امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد و شما متحمل ضرر زیادی خواهید شد!

به همین دلیل ما همیشه پیشنهاد می‌کنیم که خرید از علی بابا را از طریق شرکت‌های بازرگانی معتبر انجام دهید. آنها به واسطه داشتن دفاتر در کشور چین، قبل از خرید می‌توانند با فروشنده ملاقات کرده و همچنین قبل از ارسال بار به ایران می‌توانند از سلامت و کیفیت محموله اطمینان حاصل کنند.

این کار علاوه بر اینکه اطمینان خاطر شما را برآورده می‌کند، در هزینه‌های نهایی شما نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

خرید آسان از سایت‌های خارجی!
شما به راحتی می‌توانید با استفاده از شرکت بازرگانی معتبر IRdelivery ، هر کالایی را که می‌خواهید از فروشگاه های اینترنتی خارجی خریداری کنید، و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

پس از انتخاب کالای خود در سایت علی بابا، کلیه مراحل عقد قرارداد با فروشنده یا سازنده کالا، خرید، انبارداری، ترخیص گمرک، حمل به ایران، انجام امور گمرکی و تحویل را برای شما انجام می‌دهند!

استفاده از خدمات خرید اینترنتی از سایت های خارجی توسط شرکت بازرگانی irdelivery، علاوه بر اینکه خیال شما را از بابت انجام امور پیچیده و زمان‌بر واردات کالا و پرداخت و انتقال پول راحت می‌کند، در هزینه‌های نهایی شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

فراموش نکنید که در حال حاضر امکان خرید مستقیم ایرانیان از سایت علی بابا وجود ندارد. شرکت‌های بازرگانی با داشتن دفاتر در کشور چین، اینکار را برای شما انجام می‌دهند و سپس آن را به ایران ارسال می‌کنند.

اگر صاحب یک مغازه کوچک هستید یا یک تاجر و بازرگان بزرگ، خرید از چین می‌تواند باعث رونق کسب و کار شما شود. سایت علی بابا به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین چینی می‌تواند همه نیازهای تجاری شما را برآورده کند.

► چگونه از داخل ایران از سایت علی بابا خرید کنیم؟
خرید ترون از صرافی آنلاین ایرانیکارت ◄

مطالب مرتبط
بنر