معرفی انواع دستگاه بسته بندی نادی پک

دوشنبه ، 13 شهریور 1402 ، 15:08





این شرکت با تکیه بر دانش و مهارت کادر مجرب خود و همچنین با بهره‌گیری از استانداردها و تکنولوژی‌های روز دنیا موفق به تولید پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه‌های بسته بندی در کل خاورمیانه شده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید تجهیزات بسته بندی مورد نیاز برای راه‌اندازی شرکت بسته بندی خود و یا بسته بندی محصولات تولیدی خود را دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید، چراکه قرار است با بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بسته بندی تولیدی در ایران شما را آشنا کنیم.

انواع دستگاه‌های بسته بندی نادی پک
شرکت نادی پک در حال حاضر قادر به تولید بیش از 27 مدل دستگاه بسته بندی در انواع مختلف است. در بین این 27 مدل دستگاه بسته بندی برخی از دستگاه‌ها هستند که همواره در بازار ایران و حتی بازار کشورهای خاورمیانه تقاضای بسیار زیادی دارند.
دستگاه شیرینگ
دستگاه سیل وکیوم
دستگاه بسته بندی آب معدنی
دستگاه شیرینگ نادی پک و مدل‌های مختلف آن
استفاده از دستگاه شیرینگ علاوه بر افزایش کیفیت و تنوع بسته بندی محصولات منجر به کاهش اتلاف زمان و همچنین صرفه جویی در میزان مصرف متریال‌های بسته بندی می‌شود. دستگاه شیرینگ نادی پک بر اساس اصول و استانداردهای مهندسی مخصوص تکنولوژی شرینک (Shrink) تولید و عرضه می‌شود. این دستگاه و مدل‌های مختلف آن توانایی بسته بندی انواع محصولات با دقت و سرعت بسیار بالا را داشته و به همین دلیل در صدر پرفروش‌ترین دستگاه‌های بسته بندی قرار گرفته‌اند. این دستگاه و انواع آن کاربرد بسیار متنوعی در صنعت بسته بندی دارند:
بسته بندی شکلات
بسته بندی شیرینی‌جات
بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی
بسته بندی قطعات صنعتی و...



مکانیزم عملکردی پیشرفته دستگاه شیرینگ نادی پک
در دستگاه‌های شیرینگ نادی پک از نایلون‌های بسته بندی به منظور بسته بندی کردن محصولات استفاده می‌شود. در این دستگاه‌ها فرایند بسته بندی با آماده‌سازی محصول شروع شده و با قرارگیری نایلون روی آن و اعمال حرارت و دوخت هم‌زمان نیز به اتمام می‌رسد.
فرایند بسته بندی در این دستگاه با نظم و ترتیب خاصی صورت می‌گیرد تا در نهایت بسته بندی روی محصول با بهترین کیفیت و بالاترین سطح بهداشت انجام شود. قرار دادن یک بخش به نام تونل حرارتی در دستگاه‌های شیرینگ نادی پک باعث شده تا این دستگاه‌ها بتوانند به صورت هر چه شکیل‌تر و زیباتر نایلون بسته بندی را به شکل محصول درآورند.
انواع دستگاه شیرینگ نادی پک
دستگاه‌های شیرینگ نادی پک بر اساس قدرت دوخت و نوع اتوماتیک یا دستی بودن فرایندهای بسته بندی در انواع زیر تولید می‌شوند:
دستگاه شیرینگی اتوماتیک
دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک
دستگاه شیرینگ دستی
همان طور که از نام دستگاه شیرینگ اتوماتیک پیداست، در این دستگاه کلیه فرایندهای بسته بندی به صورت خودکار توسط هوش مصنوعی دستگاه صورت می‌گیرد. اما در دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک تنها برخی از فرایندهای پیچیده و مهم توسط دستگاه به صورت خودکار انجام می‌شود. در مقابل تعداد زیادی از فرایندهای بسته بندی در دستگاه شیرینگ دستی مانند قرار دادن ظرف محصول و همچنین کشیدن نایلون بسته بندی روی آن توسط اپراتور دستگاه انجام می‌شود. البته بر اساس دسته بندی مدل و طراحی ظاهری این دستگاه‌ها به شرح زیر هستند:
دستگاه شیرینگ کابینی
دستگاه شیرینگ تونلی
مشخصات و ویژگی‌های دستگاه سیل وکیوم نادی پک
خرید دستگاه‌های بسته بندی سیل وکیوم یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکارها برای برطرف کردن محدودیت‌ها و چالش‌های توزیع، بسته بندی و فروش در صنایع غذایی است. همان گونه که می‌دانید یکی از دلایل اصلی فساد مواد غذایی تخلیه نشدن هوای داخل بسته بندی این نوع محصولات است. شرکت نادی پک با هدف برطرف کردن این چالش هزینه‌بر در صنعت غذایی دستگاه‌های سیل وکیوم را با مهندسی روز دنیا تولید و به بازار عرضه کرد.
با استفاده از این دستگاه‌های نادی پک می‌توان کلیه محصولات را در فرایند بسته بندی وکیوم کرده و هوای داخل آن‌ها را به صورت کامل تخلیه کرد. حتی با این دستگاه‌ها می‌توان پس از تخلیه کامل هوای داخل محتویات بسته بندی مقداری گاز نیتروژن را به داخل بسته بندی تزریق کرد تا مانع از فساد مواد غذایی شود.
کار با این دستگاه‌ها بسیار ساده بوده و برای بسته بندی محصولات به وسیله آن‌ها نیازی به دخالت دست نیروی انسانی نیست. کاربرد این نوع از دستگاه‌های مدرن نادی پک به شرح زیر است:
بسته بندی انواع فراورده‌های گوشتی، مرغ، انواع ماهی و سایر آبزیان
بسته بندی انواع سالاد
انواع خشکبار
انواع شیرینی
قارچ
خرما و....



دستگاه بسته بندی آب معدنی نادی پک
با توجه به افزایش میزان تقاضای بطری‌های آب معدنی کوچک و بزرگ در بازار ایران نادی پک نیز بر اساس استراتژی همیشگی خود یعنی کیفیت، دقت و طراحی مدرن تصمیم گرفت تا دستگاه بسته بندی آب معدنی با طراحی خاص و متمایز را به بازار ایران عرضه کند.
دستگاه‌های بسته بندی آب معدنی نادی پک در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.
دستگاه تری بلوک
دستگاه لیبل چسبان
دستگاه شیرینگ پک
دستگاه جت پرینتر
برای نمونه از دستگاه‌های جت پرینتر برای بسته بندی انواع نوشیدنی‌های بدون گاز استفاده می‌شود. دستگاه‌های جت پرینتر می‌توانند به ازای هر ساعت حدود 3800 بطری را پر کنند.
دستگاه‌های مخصوص بسته بندی بطری‌های آب معدنی نوع لیبل چسبان نیز تنها برای پروسه چسباندن لیبل به کار می‌روند. این دستگاه‌ها به وسیله اعمال فشار یا حرارت برچسب‌ها یا لیبل‌های مختلف را روی بطری‌ها می‌چسبانند. دستگاه‌های جت پرینتر در صنایع تولید نوشیدنی‌های مختلف با هدف چاپ اطلاعات و تاریخ انقضا روی آن‌ها کاربرد دارند.
در آخرین مرحله از بسته بندی بطری‌های آب معدنی و نوشیدنی‌های مختلف از دستگاه شیرینگ نیز با هدف منظم کردن محصولات و پیچاندن نایلون (نوار) بسته بندی دورتادور آن‌ها استفاده می‌شود.
سخن پایانی
در این مطلب پرفروش‌ترین و پرکاربردترین انواع مختلف دستگاه بسته بندی شرکت نادی پک را معرفی کردیم. هر یک از این دستگاه‌ها با استفاده در صنایع بسته بندی مختلف می‌توانند هزینه‌های مربوط به بسته بندی را کاهش داده و در عین حال کیفیت نهایی بسته بندی را هم افزایش دهند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات هر یک از این دستگاه‌ها و قیمت آن‌ها کافی است تا با کارشناسان ما در نادی پک تماس حاصل فرمایید

► «دیدار» از «سپیدار» به شورای رقابت شکایت کرد
پذیرش بیت کوین در صنایع مختلف: موانع و فرصت‌ها ◄

مطالب مرتبط
بنر