هتل رویال کنتیننتال دبی

دوشنبه ، 21 اسفند 1396 ، 12:24

دبی از شهرهای مهم امارات متحده‌ی عربی است که در همسایگی جنوب ایران و نزدیکی خلیج فارس قرار دارد. اگر قصد سفر به این جهان‌شهر را دارید، در این مقاله از نکست هالیدی همراه ما باشید تا یکی از بهترین هتل‌های آن به نام هتل رویال کنتیننتال را به شما معرفی کنیم.
اهمیت دبی در دنیای گردشگری امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست؛ به‌خصوص برای هموطنان ما که دبی هم برای تجارت و هم برای گردش، مقصد نسبت مناسبی از لحاظ قیمت است. اگر به هر آژانس مسافرتی سر بزنید، انواع تور دبی را به شما عرضه می‌کنند که در این میان، به تعدد هتل‌های دبی پی می‌برید. حال برای اینکه بتوانید بهترین تور را رزرو کنید، باید با هتل‌های این شهر آشنا شوید. در ادامه‌ی این مقاله می‌خواهیم هتل رویال کنتیننتال را به شما معرفی کنیم، شاید در سفر به دبی، این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کردید.
هتل رویال کنتیننتال دبی (Royal Continental Hotel) هتلی ۴ ستاره است که در قلب دبی، در دیره، خیابان پورت سعید، کنار سیتی سنتر دیرا  قرار دارد. هم کسانی که برای تجارت به دبی می‌آیند، هم آن‌هایی که این شهر را به منظور گشت و گذار و تفریح انتخاب می‌کنند، هتل رویال کنتیننتال را به عنوان اقامتگاهی لوکس و راحت انتخاب می‌کنند. این هتل از  فرودگاه بین‌المللی دبی فقط ۵ دقیقه فاصله دارد.

 

این هتل دبی انواع مختلف اتاق‌ها را به مسافران پیشنهاد می‌کند که پاسخگوی تمام نیازها و سلایق است. هتل رویال کنتیننتال همچنین با امکانات تجاری، تفریحی، رستوران و پذیرایی شایسته، در محیطی آرام و بی‌نظیر، از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. چه اقامت کوتاهی در این هتل داشته باشید و چه در بلندمدت مهمان هتل باشید، رویال کنتیننتال تجربه‌ی سفری فوق‌العاده را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
هتل رویال کنتیننتال با ۱۶۸ اتاق و سوئیت منحصربه‌فرد که در ۱۱ طبقه‌ی این هتل واقع شده است. این اتاق‌ها اقامتی پرآرامش و لوکس را به میهمانان هدیه می‌کنند. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون ال‌ای‌دی مدرن است؛ هر آهنگ یا فیلمی را که بخواهید، می توانید در اتاق خود گوش داده یا تماشا کنید. حتی در صورت تمایل می‌تواند ناهار یا شام در اتاق‌تان نوش جان کنید. در اتاق‌ها مینی‌بار وجود دارد که در آن می‌توانید نوشیدنی، شکلات و خوراکی‌های دیگر پیدا کنید. همچنین هتل دارای نمازخانه است که می‌توانید از آن استفاده کنید. هتل برای افراد معلول نیز چاره‌اندیشی کرده و این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده است که اقامتی راحت را در این هتل تجربه کنند. از آنجایی که  هتل رویال کنتیننتال دبی غذاهای حلال سرو می‌کند، میهمانان مسلمان نگران خورد و خوراک خود نیستند.
هتل رویال کنتیننتال دبی آسایش و امنیت میهمانان خود را در الویت قرار می‌دهد و دسترسی به پارکینگ زیرزمینی رایگان را در اختیارشان قرار می‌دهد که با کارت (کلیدهای کارتی) کنترل می‌شوند.

 

از سایر امکانات هتل می‌توان به سالن بیلیارد، خدمات بیزینس، استخر کودکان،مبادلات ارز، خدمات خشکشویی، کمک‌های اولیه، استخر سرپوشیده، اسخر در فضای باز، سونا، جکوزی،  وای‌فای رایگان هم دراتاق‌ها و هم در مکان‌های عمومی هتل، انبار چمدان، صندوق امانات، پارکینگ، سرویس شاتل، لاندری، خدمات بیدارباش، اسپا، تنیس روی میز، واکس کفش، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع، آسانسور، کافی‌شاپ، شاتل فرودگاه، سالن زیبایی، سالن کنفرانس، کلوپ سلامتی، لابی، حمام بخار،ترتیب دادن ویزا و ... اشاره کرد.
اگر به دنبال تور ارزان دبی هستید، می‌توانید  قیمت تور دبی را در وب‌سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir را مشاهده کنید. این تورها توسط آژانس‌های مسافرتی متعددی عرضه می‌شود و شما می‌توانید با مقایسه‌ی قیمت‌ها، هتل‌ها و امکانات ارائه شده در هر تور، بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت تورها بسته با زمان سفر، هتل‌ها و سایر امکانات متغیر است. پس با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانید به دبی سفر کنید.

 

 

► هتل خلیج فارس قشم
هتل سورملی استانبول ◄

مطالب مرتبط
بنر