رزرو بلیت هواپیمایی لوفت هانزا از طریق بانک سامان

سه شنبه ، 6 دی 1390 ، 12:41

 

رزرو و پرداخت اینترنتی بلیت شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از اوایل دی ماه90 از طریق وب سایت های بانک سامان و این خط هوایی امکان پذیر گردید.

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از  اداره روابط عمومی بانک سامان، تمامی مسافرینی که قصد مسافرت از ایران به سایر کشورها را دارند می توانند با استفاده از کارت های بانک سامان و سایر کارت های بانکی  عضو شبکه شتاب اقدام به پرداخت الکترونیکی وجه بلیت رزرو شده خود نمایند.


خرید اینترنتی بلیط خطوط هوایی لوفت هانزا می تواند به یکی از 2 روش مراجعه به سایت www.sb24.com و ورود به بخش خرید اینترنتی و  سپس خرید اینترنتی بلیت مورد نظر و یا مراجعه به آدرس    www.lufthansa.com/ir/en/Flight-booking صورت پذیرد.


گفتنی است از این طریق مسافرین  می توانند از مزایایی همچون انتخاب نوع غذای پذیرایی شده و صندلی خود در کابین بهره مند شده و در نهایت نسبت به پرداخت الکترونیکی به صورت آن لاین با کارت های ایرانی عضو شبکه شتاب اقدام نمایند.


بانک سامان همواره با رواج بانکداری الکترونیکی با مشارکت سایر ارگان ها و سازمان ها در جهت رفاه حال هم وطنان و مشتریان خود  و در راستای سهولت در امر خرید و صرفه جویی در زمان گام برداشته است.


گفتنی است در حال حاضر پرواز از کشور ایران از طریق خطوط هوایی لوفت هانزا به کشورهای واقع در اروپا،آفریقا،آمریکای شمالی و جنوبی انجام می شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► دعوت به همكاري شركت بزرگ توليدي واقع در تهران(تا 18 دی 90)
اطلاعات دانشگاهی رشته مهندسی پزشکی ◄

مطالب مرتبط
بنر