ایران ۶.۵ میلیون دلار چتر چینی وارد کرد

دوشنبه ، 4 شهریور 1392 ، 13:11
گمرک چین از صادرات ۶.۵ میلیون دلار چتر این کشور به ایران در نیمه نخست سال جاری میلادی خبر داد و اعلام کرد این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲ برابری داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ گمرک چین اعلام کرد این کشور در 6 ماه نخست سال جاری میلادی بیش از 6.5 میلیون دلار انواع چتر شامل چتر باران و چتر آفتابی به ایران صادر کرده است.

صادرات چتر چین به ایران در نیمه نخست سال جاری میلادی به لحاظ ارزش با رشد 2 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به 6 میلیون و 534 هزار دلار رسیده است.

چین در نیمه نخست سال گذشته میلادی 3 میلیون و 339 هزار دلار چتر به ایران صادر کرده بود. صادرات چتر چین به ایران از لحاظ وزن در این مدت 823 تن بوده است که این رقم در نیمه نخست امسال به 2000 تن افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش،‌ آمریکا بزرگترین واردکننده چتر از چین در نیمه نخست سال جاری میلادی بوده است. آمریکا در این مدت 227 میلیون دلار چتر از چین وارد کرده است.

ژاپن و فیلیپین به ترتیب دومین و سومین واردکنندگان چتر از چین در نیمه نخست 2013 شناخته شده اند. ژاپن در این مدت 165 میلیون دلار و فیلیپین 82 میلیون دلار چتر از این کشور وارد کرده اند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► راه هایی برای پایان دادن به دعواهای خواهر و برادری
معاینه و تشخیص بیماری‌های چشم با تلفن همراه! ◄

مطالب مرتبط
بنر