استخدام شرکت واریان در تهران(فعلا بدون مهلت)

سه شنبه ، 8 شهریور 1390 ، 14:08

 

شرکت واریان ایران با بیش از ربع قرن تجربه در فروش و خدمات پس از فروش چاپگرهای کامپیوتری و سیستم های مهندسی و اداری دیجیتال به منظور تکمیل نیروی انسانی خود، از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید.

فروش و بازاریابی

1- مدیر(فروش، محصول) :

لیسانس/شناخت بازار/تجربه عملی فروش/تسلط نسبی به دانش انفورماتیک(سخت افزار و نرم افزار)/توان مدیریتی بالا و راهبری عملی تیم فروش/روابط عمومی قوی/آشنایی به زبان انگلیسی/حداقل 5  سال سابقه کار مرتبط

2- کارشناس فروش و بازاریاب :

ترجیحاً لیسانس/شناخت نسبی از تجهیزات کامپیوتر/روابط عمومی بالا/آشنایی به زبان انگلیسی/حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط

3- مدیر محصول  : 

ترجیحاً لیسانس فنی/شناخت و تحقیق بازار/تجربه عملی فروش و بازاریابی/تسلط کافی به زبان انگلیسی/دانش کافی انفورماتیک/ روابط عمومی و فن بیان قوی/مهارت در آموزش/توانایی در نگارش و ترجمه متون فنی/حداقل 3  سال سابقه کار مرتبط

4- سرپرست فروش مناطق:

ترجیحاً لیسانس فنی/شناخت و تحقیق بازار/تجربه عملی فروش و بازاریابی/تسلط کافی به زبان انگلیسی/دانش کافی انفورماتیک/ روابط عمومی و فن بیان قوی/مهارت در آموزش/توانایی در نگارش و ترجمه متون فنی/حداقل 3  سال سابقه کار مرتبط

پشتیبانی/فنی

1- مهندس سرویس :

فوق دیپلم و لیسانس الکترونیک و کامپیوتر، آشنا به مفاهیم کامپیوتر و شبکه، جهت تعمیر و نگهداری انواع چاپگر، پلاتر، اسکنر و ...، آشنا به زبان انگلیسی.

2- مهندس کامپیوتر :

ترجیحا گرایش سخت افزار، توانایی مدیریت شبکه و مسلط به راهبری DNS و ISA SERVER، آشنا با Sql Server، CMS، سیستم عاملهای شبکه و نرم افزارهای امنیتی ترجیحا Symantec Endpoint Protection.

3 - کارشناس ارشد پشتیبانی فروش :

آشنا به قراردادهای تعمیر و نگهداری/ مسئولیت پذیر و پیگیر/ مسلط به نرم افزار Office و دارای 3  سال سابقه کار مرتبط

اداری
کارمند اداری : حداقل فوق دیپلم، ترجیحا با تجربه در کارگزینی و مسلط به نرم افزار Office و سیستم حضور و غیاب، با 2 سال سابقه کار مرتبط. 

از واجدين شرايط استخدامی درخواست میگردد پس از ذخیره و سپس تکمیل فرم درخواست استخدام با ذکر ردیف شغلی و سمت آنرا به پست الكترونيكي آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال نموده و یا در ساعات اداری از ساعت 9 الی 16 با یک قطعه عکس به آدرس : خیابان سهروردي شمالي ،خيابان خرمشهر(آپادانا) شماره 7 مراجعه فرمایند. جهت انجام مصاحبه حضوری واجدین شرایط استخدامی متعاقبا با آنها تماس گرفته خواهد شد.(ارسال مدارک کافی از طریق ایمیل موجب تسریع در امر انتخاب می گردد اگرچه با اولویت پاینتر امکان ارسال به شماره فاکس 88761870  نیز وجود دارد ) .

پیشنهاد میشود پس از ارسال ایمیل ، با مراجعه به فلدر Send Items  خود و باز نمودن فرم ارسالی ، از ارسال صحیح آن مطمئن شوید .

لطفا برای دریافت فرم درخواست استخدام کلیک کنید

شما هم میتوانید آگهی های استان خودتان را به بانکی معرفی نمایید

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال 1390 و سایر اطلاعات مربوطه
استخدام شركت نارديس در تهران و مناطق جنوبي كشور(تا 15 شهریور 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر