استخدام در گروه فن آوری آریس در تهران(فعلا بدون مهلت)

جمعه ، 11 شهریور 1390 ، 00:00

گروه فن آوری آریس برای سال های متمادی در زمینه های مختلف فن آوری اطلاعات و ارتباطات محل نوآوری بوده است. ایجاد محصولات مختلف و ارایه خدمات متنوع در_حوزه فن آوری اطلاعات به سازمان های بزرگ و کوچک، چه در داخل و چه در خارج از کشور، شناخت و پیاده سازی بازه بسیار وسیعی از محصولات متن باز، تحقیق و توسعه در زمینه جدید ترین فن آوری های اطلاعاتی روز دنیا و گسترش نسل بعدی محصولات مورد نیاز سازمانها در زمینه فن آوری اطلاعات نتیجه تلاش همکاران اين گروه در این سالها بوده است.مسئولین استخدام این شرکت همواره در جستجوی همکاران زیرک، با استعداد و با انگيزه ای هستند که در کنار روحیه ایجاد کار، برای تلاش سخت و خستگی ناپذیر ارزش قایل شوند. انديشه و نوآوری هدف نهايی از کار در محيط آريس است و خلاقيت دارای ارج، اجر و پاداش می باشد.

محدودیت جسمی

اعتقاد ما این است که اگر کسی دارای توانایی انجام کاری می باشد، نمی بایست به دلیل محدودیت های جسمی از آن کار محروم شود. درصورتیکه در رابطه با فرصتهای شغلی کنونی، نیاز به اطلاعات یا مساعدت دارید لطفا با ما تماس بگیرید یا در هنگام ارسال اطلاعات ذکر فرمایید.

موقعیت های شغلی

نحوه کار:رسمی، تمام وقت
نحوه پرداخت:ماهيانه
شرايط بيمه:بيمه دارد
نحوه درخواست کار:رزومه خود رابه صورت الکترونيکي همراه با شناسه شغل مورد نظر به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال نماييد.

تماس با شرکت

شما هم میتوانید آگهی های استان خودتان را به بانکی معرفی نمایید

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► مدیریت زمان
استخدام در شركت اميران پارس انديش(فعلا بدون مهلت) ◄

مطالب مرتبط
بنر