زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های خراسان رضوی

دوشنبه ، 7 آذر 1390 ، 10:57

زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های خراسان رضوی

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: آزمون استخدامی شهرداری های استان 25 آذرماه امسال برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، رشید صحابی اظهارکرد: این آزمون در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد و افراد پذیرفته شده پس از اعلام نتایج و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی، فعالیت خود را در 67 شهرداری استان آغاز خواهد کرد.
وی با اشاره به آغاز ثبت نام شرکت در این آزمون از اول آذرماه، اظهار داشت: مهلت ثبت نام تا پایان پنجم آذرماه ادامه داشت و از ساعت 24 این روز برای رفاه حال متقاضیان تا ساعت 24 روز هفتم آذرماه تمدید یافت.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مراجعه و ضمن مطالعه دفترچه احراز شرایط، اطلاعات ثبت نامی خود را وارد کنند.
صحابی اعلام کرد: چنانچه متقاضیان در زمان ثبت نام دچار مغایرت و اشتباهی شده اند می توانند بعد از اتمام مهلت ثبت نام با مراجعه به سایت و فعال کردن میانبر ویرایش نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.
وی تصریح کرد: از طریق این آزمون هزار و 339 نفر نیرو جذب خواهند شد که از این تعداد 381 نفر سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی استخدام شهرداری های استان را گام بزرگی در جهت اشتغال زایی و ارتقاء سطح تخصصی و علمی شهرداری ها عنوان کرد.

شما هم میتوانید آگهی های استان خودتان را به بانکی معرفی نمایید

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام کارشناس شیمی کاربردی در شركت طراحي و مهندسي روشا انديش در تهران(تا 15 آذر 90)
استخدام مدیر مالی در يك شركت بازرگاني - توليدي در صنعت غذايي در تهران(تا 13 آذر 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر