بنر
بانک ها
تعریف جدیدی از سهولت در بانکداری(بخش اول)

هنگامیکه "راحتی و سهولت" با طراحی ساده و امکان افتتاح و مدیریت حساب بصورت آنلاین یا بوسیله ی تلفن همراه تعریف میشود، مسیر مشتری دستخوش دگرگونی قابل ملاحظه ای خواهد شد.

 
بهینه سازی تجربه ی حضور در شعبه با ابزارهای زمانبندی قرار ملاقات(بخش اول)

بانک ها و اتحادیه های اعتباری نیز میبایست به دیگر صنایع مانند خرده فروشی ها و رستوران ها که در آن مصرف کنندگان می توانند از ابزارهای موبایلی جهت زمانبندی و رزرو قرارهای ملاقات استفاده کنند، بپیوندند.

 
دوراهی اپلیکیشنهای پرداخت موبایلی؛ ساختن یا خریدن(بخش پایانی)

همانطور که می دانیم، برای مثال مصرفکننده گرایی در شرکت های فناوری اطلاعات، روند رو به رشد همراه آوردن دستگاههای تلفن همراه شخصی از سوی کارکنان به محیط کارا بدنبال دارد، زیرا خواست کارکنان برای دسترسی به محیط شرکت از طریق تلفنهای شخصی، نگرانی هایی را در سازمان برمی انگیزد.

 
دوراهی اپلیکیشنهای پرداخت موبایلی؛ ساختن یا خریدن(بخش سوم)

، اگر یک کیف پول دیجیتال اطلاعات کارت اعتباری را از دست دهد، مصرف کنندگان به وحشت خواهند افتاد و همین امر هم وجهه ی کیف پول دیجیتال و هم برند و موقعیت تجاری ارائه دهندگان کارت را نابود خواهد کرد.

 
دوراهی اپلیکیشنهای پرداخت موبایلی؛ ساختن یا خریدن(بخش دوم)

گزارش 2015 فدرال رزرو، با عنوان مصرف کنندگان و خدمات مالی موبایلی حاکی ازاینست که اکثریت افرادی که کاربر بانکداری موبایلی یا اپ های پرداخت موبایلی نیستند عمدتا بعلت دغدغه ها و نگرانی های امنیتی، از این اپلیکیشنها استفاده نمیکنند.

 
<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 978 مهمان آنلاین داریم