بنر
بانک ها
دوراهی اپلیکیشنهای پرداخت موبایلی؛ ساختن یا خریدن(بخش اول)

اپلیکیشنهای پرداخت موبایلی با وجود اینکه بصورتی کند و تدریجی مورد اقبال قرار گرفتند، اما منبع آینده گسترش روابط، تعیین نرخ ها و پتانسیل وفاداری مشتری خواهند بود.

 
سرویس پرداخت Chase؛ تغیردهنده ی عرصه ی کیف پول موبایلی؟ یا ناکام بزرگ بعدی ؟(بخش پایانی)

سرویس پرداخت Chase رویکرد بسیار متفاوتی را پیش گرفته است. این شرکت می داند که موفقیت در کسب و کار پرداخت ها، مستلزم جلب رضایت تجاروبازرگانان و در عین حال انگیزه بخشی به مشتریان است.

 
سرویس پرداخت Chase؛ تغیردهنده ی عرصه ی کیف پول موبایلی؟ یا ناکام بزرگ بعدی ؟(بخش دوم)

بسیاری از تجار، به خصوص بزرگترین های آنها، تمایلی به قبول راهکارهای کیف پول موبایلی نداشته اند. آنها متدهاست برای خود طرح جایگزین پرداخت (Chase)  را داشته اند.

 
سرویس پرداخت Chase؛ تغیردهنده ی عرصه ی کیف پول موبایلی؟ یا ناکام بزرگ بعدی ؟ (بخش اول)

Chase pay یک سرویس آنلاین، تحت اداره ی شرکتی با همین نام است، که ارسال و دریافت پول با یک آدرس ایمیل که در این سرویس ثبت نام شده را، امکانپذیر میسازد.

 
کیف پول موبایلی (بخش پایانی)

کیف پول دیجیتال جنجال رسانه ای زیادی داشته است، اما میزان اتخاذ و استفاده از آن کماکان بسیار کم است.

 
<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
بانک سپه
بنر
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 1109 مهمان آنلاین داریم