در قاب تصویر/ عجیب ترین هتل های ساخته شده در دنیا

يكشنبه ، 15 مرداد 1391 ، 07:20

یکی از مهمترین فاکتورها برای گردشگرانی که به امید داشتن مسافرتی لذت بخش از شهری به شهری یا حتی از کشوری به کشوری سفر می کنند، داشتن هتل خوب و راحت است.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، تعداد ستاره هتل ها هر چند این روزها دیگر تضمین کننده میزان راحتی و رفاه شان نیست، اما به هر حال طبق استانداردها هر چه بیشتر باشند، یعنی وضعیت بهتری هم دارند.

البته موضوع گزارش امروز مابحث درباره نحوه ستاره دادن به هتل ها نیست، بلکه می خواهیم از هتل هایی برای شما صحبت کنیم که با موادی خاص ساخته شده اند.

این هتل های عجیب برای مسافرانشان خاطره ای درجه یک و متفاوت را رقم می زنند.

1. هتل کارتی

این هتل با استفاده از 200 هزار کارت مخصوص باز کردن درب اتاق هتل ساخته شده است. تمامی دیوارها و سقف و کف و حتی توالت های هتل ساخته شده از همین کارتها هستند.

 

2. هتل کانتینری

این هتل پنج ستاره چینی با اتاق های دنج و زیبا برای مهمانان کلا از کانتینرهای حمل و نقل بار ساخته شده است، اما طراحی اش آنقدر لوکس هست که کانتینرها به چشم نیایند.

 

3. هتل شکلاتی

این هتل کلا از شکلات ساخته شده و همه چیز ار جنس شکلاتی و خوشمزه است. این هتل عجیب حتی آدم هایی هم دارد که آنها هم شکلاتی هستند..

 

4. هتل خشتی و چوبی

این هتل از خشت، نی، چوب و سنگ صدفی ساخته شده است. گردشگرانی که به این هتل می روند هم از طراحی زیبای هتل لذت می برند و هم از جنگل سرسبزی که هتل در آن واقع شده است.

 

5. هتل لوله ای

این هتل جالب و دیدنی که در مکزیک است، از لوله های بازیافتی ساخته شده است. هدف از ساخت این هتل فراهم آوردن محل اقامتی امن و ارزان بوده است.

 

6. هتل شنی

در این هتل که صد در صد از شن ساخته شده می تواند از ساحل شنی، خورشید و دریا لذت ببرید.

 

7. هتل نمکی

هتل نمکی در 350 کیلومتری پایتخت بولیوی واقع شده است. دیوارهای این هتل از نمک ساخته شده اند.

 

8. هتل واگن

این هتل از قطعات بازیافتی چهار واگن قطار ساخته شده و نامش Controversy Inn است. گردشگرانی که به هلند می روند، شانس اقامت در این هتل را دارند.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► درقاب تصویر/جنگل الیمستان بهشتی در همین نزدیکی
"تار" دریاچه ای در دل کوه های دماوند/عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر