امشب؛ پایان ثبت‌نام دوره‌های پودمانی

پنجشنبه ، 29 دی 1390 ، 13:55

 

مهلت ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت ۲۴ امروز(پنجشنبه) پایان می‌یابد.


مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی که تا پنجشنبه 29 دی‌ماه تمدید شده بود، ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند می‌توانند از ساعت 8 تا 19 امروز پنجشنبه، 29 دی‌ماه به باجه‌های مرکزی پست شهرستان‌های کشور، به جز تهران مراجعه کرده و مدارک لازم را خریداری کنند.

داوطلبان تهران نیز می‌توانند مدارک ثبت‌نام خود را منحصراً از مناطق پستی 11، 13 ،14، 15، 16 ، 17، 18 و 19تهیه کنند.

داوطلبان علاوه بر خرید دفترچه و کارت اعتباری ثبت‌نام از باجه‌های پستی، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام بوسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، اقدام کنند.

پذیرش دوره‌های کاردانی پودمانی با ظرفیت 155 هزار نفر، بدون آزمون است و داوطلبان این دوره‌ها با داشتن دیپلم متوسطه و بر اساس معدل کل دیپلم و سایر شرایط پذیرش که در دفترچه راهنما عنوان شده است، پذیرش می‌شوند.

پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته پودمانی با ظرفیت 70 هزار نفر از راه برگزاری آزمون در سطح عمومی صورت می پذیرد، داوطلبان این دوره‌ها می‌بایست دارای مدرک کاردانی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند.

آزمون دوره‌های کارشناسی ناپیوسته پودمانی 29 اردیبهشت‌ماه سال 91 توسط سازمان سنجش در سراسر کشور برگزار می‌شود.

داوطلبان پذیرش شده در دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی‌، از نیمسال دوم تحصیلی 91-90 شروع به تحصیل می‌کنند و پذیرفته‌شدگان دوره‌های کارشناسی ناپیوسته پودمانی نیز از مهرماه آینده تحصیل خود را آغاز می‌کنند.

فارس

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► تصویری/ شب های پر استرس امتحان در خوابگاه
تا كنون 10 هزار تن در آزمون دستیاری ثبت‌نام كرده‌اند ◄

مطالب مرتبط
بنر