دو آی‌پد در برابر دو آی‌فون

سه شنبه ، 22 مرداد 1392 ، 14:41


در این چند روز اخیر، شایعاتی در مورد رونمایی از دو آی‌فون در روز دهم سپتامبر پراکنده شده‌است و همه خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند که ممکن‌ است شرکت اپل، یک نسخه ارزان قیمت از آی‌فون و در کنار آن iPhone 5s را به نمایش بگذارد.

 


امروز در خبرگزاری‌ها، دیگر صحبتی از آی‌فون نبود. بلکه همه به سوی iPad نشانه گرفته بودند و صحبت از این تبلیت پرطرفدار بود. در حالی که فقط یک عکس از صفحه نمایش آی‌پد بعدی انتشار یافته بود، همه گمان می‌کردند که اپل تصمیم دارد که مدلی جدید از آی‌پد مینی را تولید کند. اما دیروز سایت بلومبرگ اعلام کرد که آی‌پد هم به احتمال بسیار زیاد در دو نسخه عرضه خواهد شد.

 


بلومبرگ گفته که سرانجام وقت آن رسیده که آی‌پد مینی را به همراه صفحه نمایش رتینا ببینیم. خیلی وقت بود که همه این مسئله را پیش بینی می‌کردند که آی‌پد مینی بعدی به همراه صفحه نمایش رتینا باشد ولی دیگر کسی فکر نمی‌کرد که اپل تصمیم به ساخت دو آی‌پد گرفته باشد.


سایت بلومبرگ در روز گذشته اعلام کرده که شرکت اپل به جز آی‌پد رتینا،  آی‌پدی دیگر تولید خواهد کرد که باریک‌تر از آی‌پد مینی است و با توجه به این گفته به احتمال زیاد آی‌پدهای عادی از رده خارج ‌می‌شوند وبه جای آنها، آی‌پد مینی قرار خواهد گرفت! البته هنوز اپل به صورت رسمی، اعلامیه‌ای در مورد عرضه آی‌پد صادر نکرده‌است.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► ونزوئلا بازار صادرات نفت ایران را می گیرد
6 توصیه امنیتی پلیس سایبری هنگام سفر ◄

مطالب مرتبط
بنر