راه اندازی کارخانه کاغذ ستاره گیلان بامشارکت بانک رفاه

شنبه ، 9 مرداد 1389 ، 15:07

 

در مراسمی با حضور، مدیر عامل بانک ، نمایندگان مجلس، استاندار، جمعی از مدیران استانی ، صاحبان صنایع و مدیر عامل بانک رفاه، کارخانه تولیدی ستاره گیلان در شهر صنعتی رشت فعالیت خود را آغاز کرد.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛قهرمانی استاندار گیلان در مراسم افتتاح این پروژه گفت: اهمیت اشتغالزایی و افزایش درآمد سرانه مردم مورد رضای خداوند باریتعالی قرار دارد و کسانیکه در این راه قدم برمی دارند و در جهت بازکردن گره ای از مشکلات مردم اهتمام می کنند و چنینی پروژه های خوبی را احداث می کنند بهترین راه و خدمت بشریت را انتخاب کرده اند و کارشان قابل تقدیر و تشکر می باشد.


ایشان ضمن تقدیر از بانک رفاه به جهت اعطای تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی استان از جمله مساعدت در احداث پروژه کاغذ ستاره گیلان اظهار داشت: ایجاد شغل و بالا بردن درآمد سرانه مردم کار بزرگی است که با خطرپذیری بالایی همراه است. در ادامه دکتر نوری مدیر عامل بانک گفت: در ایجاد و تاسیس واحدهای تولیدی فراتر از سرمایه و امکاناتی که در اختیار تولید کننده قرار می گیرد عشق او به تولید است که کار را به سرانجام می رساند که این موضوع نیز در هیچ گزارش و آمار و ارقامی نیز ثبت نمی شود. ایشان سپس افزودند سرمایه گذاران واقعی و اصلی خود مردم هستند که با اندوخته های خود چرخ تولید را در این مجموعه به گردش در آوردند.


گفتنی است کارخانه کاغذ ستاره گیلان در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و زیر بنای 8500 متر مربع با مشارکت 73 میلیارد ریالی بانک رفاه ضمن اشتغالزایی مستقیم برای و اشتغالزایی غیر مستقیم برای 500 نفر ماموریت دارد تا با تولید کاغذ لاینر، دوبلکس وایت تاپ و فلو تینگ از کاغذ های باطله ، ماده اولیه صنایع بسته بندی کشور را تامین نماید.

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

720 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

حاشیه های نمایشگاه شانگهای

فناوری / دوچرخه های بدون رکاب به بازار می آیند

تصویر/ بلندترین بانک جهان

نمایشگاه اکسپو یا نمایشگاه شانگهای ؟ مسئله این است !

10 اشتباه بزرگ در هنگام تاسیس شرکت تجاری-2

گزارش تصویری / افتتاح نمایشگاه شانگهای 2010

تصویر/ روش جدید خرید وفروش وام

تصاویری دیدنی از دنیای اطراف ما

استراحت در هنگام کار + عکس

10 شغل پردرآمد برای خانمها

گزارش تصویری/تفاوتهای ایستادن صف بانک در ایران و اروپا

خلاقیت یک عاشق مرسدس بنز!

جدیدترین مدیر چندشغله ی کشور شناسایی شد!

► ضرر مالی فیلم های هالیوودی در فرانسه
نگاهی سرسری به طرح هدفمند کردن یارانه ها ◄

مطالب مرتبط
بنر