آقاتهراني؛ بندگي خدا حکم مي کند به فردي راي دهيم که خدا مي خواهد

يكشنبه ، 20 ارديبهشت 1388 ، 08:25

نمايندگان حامي دولت هم به سفرهاي انتخاباتي رفتند. هفته گذشته و پس از آغاز تعطيلات دوره يي مجلس هواداران محمود احمدي نژاد در پارلمان کمافي السابق بار سفر بستند اما به جاي بازگشت به حوزه هاي انتخابيه شان راه استان هاي مختلف را پيش گرفتند تا از اين شهر به آن شهر رفته و مردم را به راي دادن به محمود احمدي نژاد تشويق کنند. البته برخي از هواداران پارلماني دولت به حوزه هاي خود بازگشتند اما به جاي استقرار در دفاتر خود در ستاد احمدي نژاد حاضر شدند و به رتق و فتق امور تبليغاتي رئيس دولت متبوع شان پرداختند. در اين راستا بود که مرتضي آقاتهراني معلم اخلاق کابينه و نماينده روحاني تهران عازم اصفهان شد تا طلاب اين شهر را براي حمايت از احمدي نژاد توجيه کند.

عظيمي نماينده تهران به لرستان رفت تا در افتتاح ستادهاي احمدي نژاد سخنراني داشته باشد و در همين راستا سوداني نماينده اهواز ميزبان مجتبي ثمره هاشمي رئيس ستاد انتخابات شد تا زمينه ديدار و گفت وگوي مشاور ارشد پيشين احمدي نژاد را با سران قبايل و شيوخ عرب خوزستان فراهم کند. کائيدي نماينده پلدختر، هادي مقدسي و رحيمي نسب نمايندگان بروجرد و خرم آباد نيز در اين فرصت، ستاد هماهنگي حاميان احمدي نژاد در لرستان را افتتاح کردند.

به اين ترتيب بود که به رغم تعطيلات مجلس، رايحه خوش خدمتي هاي پارلمان بيکار ننشستند و روزهاي پرترافيکي را در ستادهاي انتخاباتي محمود احمدي نژاد گذراندند. يکي از مراسمي که پررنگ تر از همايش هاي انتخاباتي ديگر برگزار شد مراسم افتتاح ستاد هماهنگي حاميان احمدي نژاد در خرم آباد بود.

شعار احمدي گل و احمدي طلا در برخي کشورها

روز گذشته مراسم افتتاح ستاد هماهنگي حاميان احمدي نژاد در لرستان با حضور چشمگير نمايندگان حامي دولت برگزار شد. در اين مراسم عظيمي رئيس ستاد با انتقاد از برخي محافل سياسي و رسانه يي منتقد احمدي نژاد گفت؛ در برخي کشورها احمدي نژاد را به نام احمدي طلا و احمدي گل صدا مي زنند.

به گزارش ايسنا وي با بيان اينکه «احمدي نژاد امريکا را به زمين زده و خردشدن دنده هاي امريکا را شاهد هستيم»، گفت؛ «برخي ها مي گويند يکي از سران اسرائيل همان شبي سکته کرد که احمدي نژاد در سازمان ملل صحبت کرد و گفت اسرائيل بايد از بين برود. وي سپس تريبون را به کائيدي نماينده پلدختر سپرد که وي نيز در سخنان کوتاهي حضار را به وحدت دعوت کرد و با بيان اينکه همه ما بايد به ريسمان الهي چنگ بزنيم، گفت؛ در اين برهه قرآن راه را براي نيروهاي ارزشي و اصولگرا مشخص کرده و بايد به ريسمان الهي چنگ بزنيم اگر جميعاً حرکت نکنيم به نتيجه نمي رسيم.

هادي مقدسي نماينده بروجرد ديگر سخنران اين مراسم بود که عمده اظهارات خود را به انتقاد از دولت هاي پيشين اختصاص داد و گفت؛ آنچه در سال 84 موجب به وجود آمدن پديده يي به نام احمدي نژاد شد، عدالت طلبي، خداجويي، حق نگري مردم و ولايت مداري کشور بود.

وي افزود؛ بر اساس همين بينش بود که مردم احساس کردند مملکت دارد از بين مي رود؛ در سال 84 و قبل از آن ملتي را که هشت سال در برابر نبرد با استکبار جهاني دفاع کرده و آن را پشت سر گذاشت، آنچنان ضعيف و از پا افتاده نشان داده بودند که از بين تمام گزينه هاي موجود روي ميز سران امريکا و پنتاگون، حمله نظامي در راس آنها بود.

مقدسي ادامه داد؛ تقصيري نداشتند، متاسفانه آنچنان عده يي به اسم ايراني و ايراني نما، مردم و بنيه دفاعي کشور را ضعيف جلوه داده بودند که آنها چون از ضريب هوشي پاييني نيز برخوردار هستند تصور مي کردند ملت ايران نيز مثل عراق و افغانستان با حمله نظامي از پا درمي آيد.

احمدي نژاد افلاکي مي انديشد


رحيمي نسب نماينده خرم آباد نيز محور سخنراني خود را خود احمدي نژاد قرار داد و با بيان اينکه «احمدي نژاد متواضع است و خاکي، ولي افلاکي مي انديشد»، تصريح کرد؛ ما با افتخار مي گوييم دنبال دولتي هستيم که ما را به حق خود که چند سال مغفول مانده و فراموش شده، برساند و اين عزم، اراده و نيت در وجود رياست جمهور است.

وي از قول خود به احمدي نژاد خبر داد و گفت؛ با عزم و راي شما، بيش از 70 درصد آراي استان مختص به احمدي نژاد بوده و اين قول را به وي داده ايم و با اين استقبال زمينه چهار سال آينده اين دولت را فراهم خواهيم کرد.

ادامه راه احمدي نژاد تا زمان ظهور

سپس نوبت به زارعي نماينده تهران رسيد که دعوت همتايان پارلماني اش را اجابت کرده و به لرستان رفته بود. وي در سخناني با بيان اينکه «احمدي نژاد نماد اصولگرايي است»، گفت؛ «ملت مي خواهد تصميم بگيرد کشور را به کدام سمت ببرد، آدمي که شجاع و نترس باشد، خاضع و پاکدست باشد، محروم دوست باشد، اين راه بايد نه براي چهار سال بلکه بايد تا ظهور امام مهدي(عج) ادامه يابد.»

حمله معلم اخلاق کابينه به هاشمي رفسنجاني

مرتضي آقاتهراني معلم معمم اخلاق کابينه اما به اصفهان رفت تا در مسجد بني فاطميه اين شهر و در جمع طلاب و مبلغان ديني حامي احمدي نژاد سخنراني کند.

البته وي در يک جمله تمام سخنراني اش را خلاصه کرد؛ «بندگي خدا حکم مي کند به فردي راي دهيم که خدا مي خواهد.» به گزارش رجانيوز وي نوک پيکان انتقاد را به سمت هاشمي رفسنجاني نشانه رفت.

آقاتهراني عدم حمايت «حمله هاي هاشمي رفسنجاني» به دولت را قابل توجيه ندانست و گفت؛ البته آقاي هاشمي يکي از استوانه هاي نظام است و رفتارش در حدي که از او توقع مي رود، نيست و ما از ايشان مي خواهيم علت اين رفتار خود را توضيح دهد.

نماينده تهران افزود؛ رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در خطبه هاي نماز جمعه که مقدس ترين تريبون است، حتي يک بار از دولت حمايت نکرده است و هفته گذشته نيز در نماز جمعه داستان کلي اتفاقاتي را که در ژنو افتاد، تاييد کرد، ولي حتي يک بار از احمدي نژاد نام نبرد.

اين نماينده اصولگراي مجلس در خصوص علل عدم معرفي مفسدان اقتصادي اظهار داشت؛ احمدي نژاد اسامي مفسدان و مستندات خود را به قوه قضائيه ارائه داده اما به دليل اصل تفکيک قوا، رئيس جمهور اجازه دخالت در روند قضايي را ندارد.

وي سپس به نصيحت حاميان احمدي نژاد پرداخت و گفت؛ برخي گناهان لحظه يي هستند اما در مورد انتخابات اگر اشتباهي به کسي راي دهيم و او در مدت چهار سال رياست جمهوري اش هر اشتباهي انجام دهد، به گردن افرادي است که به او راي داده اند و آن دنيا بايد جوابگو باشند.

آقاتهراني با بيان اينکه احمدي نژاد حقيقتاً احياگر شعارهاي اول انقلاب بود، گفت؛ او به دنبال راي نيست بلکه به وظيفه خود عمل مي کند و لذا از ريختن آبرويش هراس ندارد. به نظر من احمدي نژاد چند بار صحيفه امام(ره) را مرور کرده است، پيشنهاد مي کنم شما هم اين صحيفه را بخوانيد زيرا ما کم کم امام را فراموش کرده ايم.

وي در بخش ديگري از سخنانش گفت؛ تا قبل از سال جديد همه مسوولان به خصوص وزير نيرو نگران وضعيت آب کشور بودند اما عيد امسال مقام معظم رهبري در خطبه نوروزي دعاي باران خواندند، کاري که قبلاً انجام نداده بودند و اثر آن را ديديم، کساني که حرف خدا را مي شنوند، خداوند نيز حرف آنان را مي شنود.

پيش بيني راي پايين


آقا تهراني در جمع اعضاي ستاد استان اصفهان احمدي نژاد گفت؛ راي بالا آوردن خوب است ولي راي اندکي که پاک باشد، ارزش بيشتري دارد. نگذاريد خودتان يا زيردستان تان عمل اشتباهي انجام دهند، هيچ وقت نگوييد هدف وسيله را توجيه مي کند، اين شعار منافقين خلق بود که سرنوشت آنان را ديديم، اگر درست عمل کنيد خداوند نيز به شما کمک خواهد کرد.

ديدار ثمره با شيوخ عرب خوزستان

سيدمجتبي ثمره هاشمي مشاور پيشين احمدي نژاد و يکي از نزديک ترين ياران وي در همين راستا به اهواز رفت. وي در اين سفر همراه سوداني نماينده اين شهر با سران قبايل عرب ديدار کرد که در حسينيه سيدالشهدا حضور يافته بودند.

قبل از آغاز سخنراني مجتبي ثمره هاشمي سوداني ضمن تشکر از حضور 150 نفر از نخبگان و سران عشاير در اين جلسه گفت؛ در اين وقت سال و در چنين ساعتي مردم خوزستان و همچنين عشاير به استراحت مي پردازند و از لحاظ زماني چنين وقتي مناسب برگزاري جلسه نيست ولي محدوديت زماني موجب شد در اين ساعت مراسم را برگزار کنيم، در کنار آن تبليغي هم براي برگزاري اين جلسه و حضور آقاي ثمره هاشمي نشده بود و يک آگاهي مختصر که بيشتر دهان به دهان بود، صورت گرفت با اين حال حضور گسترده شما در اين جلسه براي خود من تعجب برانگيز بود.

هنگامي که سخنان سوداني به اينجا رسيد يکي از سران قبايل عرب با صداي بلند گفت؛ ارزش احمدي نژاد و نزديکانشان خيلي بيشتر از اين صحبت ها است. من خود نسبت به حضور در اين جلسه احساس وظيفه مي کردم براي همين هم آمدم.

ثمره هاشمي نيز در اين ديدار وعده هاي حمايتي احمدي نژاد را ابلاغ کرد.

منبع: روزنامه اعتماد

► ميرحسين موسوي پس از ثبت‌نام : آمده‌ام، چون روند موجود را نگران‌كننده يافتم
احمدی نژاد: هیچ منابع مالی برای تبلیغات ندارم ◄

مطالب مرتبط
بنر