مناظره حامیان احمدی نژادو موسوی درخیابان

يكشنبه ، 10 خرداد 1388 ، 08:36

جمعي از طرفداران محمود احمدي‌نژاد عصر شنبه با تجمع در ميدان ولي‌عصر تهران با توزيع گل‌هاي رز قرمز بين جمعيت حاضر حمايت خود را از رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد در دور آتي اعلام کردند.

 جمع حمايت‌کنندگان از احمدي‌نژاد که تعدادشان حدود 250 300 نفربود با در دست گرفتن تصاوير و پلاکاردهايي در حمايت از احمدي‌نژاد و سر دادن شعارهايي به طرفداري از نامزد مورد حمايت خود در حال گشتن به دور ميدان ولي‌عصر هستند.

همزمان با تجمع طرفداران احمدي‌نژاد، گروهي از جوانان حامي ميرحسين موسوي نيز با مشاهده اقدام طرفداران احمدي‌نژاد، با در دست گرفتن تصاويري از ميرحسين و پارچه‌هاي سبزرنگ و سر دادن شعارهايي در حمايت از ميرحسين از نامزد مورد نظر خود طرفداري و حمايت کردند.

طرفداران ميرحسين با سر دادن سرود يار دبستاني من و شعارهايي چون درود بر خاتمي، سلام بر موسوي و زدن کف و سوت‌هاي مکرر از موسوي اعلام حمايت کردند.

طرفداران احمدي‌نژاد هم با توزيع بازوبندهايي به رنگ پرچم ايران که روي آن شعاري در حمايت از احمدي‌نژاد نوشته شده بود و همچنين با توزيع گل‌هاي رز قرمز و لوح‌هاي فشرده بين جمعيت حاضر حمايت خود را از رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد در دور آتي اعلام کردند.

اين گزارش حاکي است،‌ طرفداران احمدي‌نژاد و طرفداران ميرحسين که به فاصله چند متر روبروي هم قرار گرفتند در فضايي به دور از تنش و ضمن حفظ احترام طرف مقابل، با سر دادن شعارهايي در حمايت از نامزدهاي مورد نظر خود از موسوي و احمدي‌نژاد طرفداري و اعلام حمايت کردند.

طرفداران احمدي‌نژاد شعار مي‌دادند، ميرحسين ميرحسين مناظره يادت نره و طرفداران ميرحسين هم پاسخ مي‌دادند: آماده‌ايم آماده، آماده مناظره.

طرفداران احمدي نژاد همچنين ضمن حمايت از نامزد مورد نظرشان شعار دادند: "ميرحسين، هاشمي پيوندتان مبارک".

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

► اسامی مفسدان اقتصادی را در گفتگوهای تلویزیونی افشا می کنم
احمدي نژاد: شايعه سازان و تخريب‌گران را به خوبي مي‌شناسم ◄

مطالب مرتبط
بنر