آخرین خبرهااز ادغام بانک ها و تعیین تکلیف موسسه ایرانیان

دوشنبه ، 5 تیر 1391 ، 10:59

در این گزارش شما را با آخرین وضعیت اذغام بانک ها آشنا می کنیم.

 

موسسه مالی و اعتباری ایرانیان

موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان تعطیل شد.

به گزارش بانکی دات آی آر، این موسسه که مدت ها در خصوص ادغام آن بحث بود تعطیل شد و کلیه دیون آن به بانک جدید التاسیس قوامین که به تازگی مجوز رسمی بانک را دریافت کرده است واگذار شد.

کسانی که در موسسه اعتماد ایرانیان حساب داشته اند می توانند با مراجعه به شعب بانک قوامین حساب خود را مسدود کنند و یا حساب جدیدی در این بانک افتتاح نمایند.

هیچگونه نگرانی در استرداد سپرده‌های سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان وجود نخواهد داشت و‌ چگونگی پرداخت سپرده‌های سپرده‌گذاران گرامی متعاقبا" اعلام خواهد شد.

بانک‌مرکزی از آغاز فرایند سامان‌دهی مؤسسات مالی و اعتباری بارها به مردم عزیز کشورمان هشدار داده است‌ تا هنگام سپرده‌‌گذاری، کمال دقت را داشته باشند و از سرمایه‌گذاری در موسسات فاقد مجوز اکیدا"‌پرهیز کنند.

بانک "آینده"

معاون نظارتی بانک مرکزی با اشاره به تاسیس بانک "آینده" با ادغام بانک تات و 2 مؤسسه مالی و اعتباری صالحین و آتی گفت: در صورت عدم تغییر نام سر در این 3 نهاد مالی تا امروز عصر، مجوز هر 3 آنها لغو می‌شود.


ابراهیم درویشی در گفتگو با فارس با بیان اینکه بانک جدیدی با ادغام بانک تات و 2 مؤسسه مالی و اعتباری صالحین و آتی به نام بانک "آینده" به ثبت رسیده اظهار داشت: نام این بانک جدید التاسیس سریعاً باید بر سر در این 3 نهاد نصب شود.


وی افزود: برای این اقدام مسئولان مربوطه تا امروز بعد از ظهر وقت دارند تابلوی موسسه و بانک را به نام بانک آینده تغییر دهند؛ در غیر این صورت مجوز این سه مؤسسه لغو خواهد شد.


به گفته وی تعداد شعب بانک آینده حدود 150 تا 160 شعبه است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► در قاب تصویر/ مصر سرانجام به مرسی سپرده شد
بانک رفاه خصوصی شد+جزئیات نشست مطبوعاتی ◄

مطالب مرتبط
بنر