مایکروسافت: گوگل کودکان را به فساد می کشاند

دوشنبه ، 4 شهریور 1392 ، 11:42

به نظر می آید که شرکت مایکروسافت اخیرا بسیار خاله زنک شده و قصد دارد با بیانیه های عجیب و غریبش، همه را به سمت خود بکشاند. پس از موضوعی که مایکروسافت در مورد iPad اعلام کرد و این تبلت پرطرفدار را وسیله ای برای احمق ها توصیف کرد، حال دوباره به سوی یکی دیگر از غول های تکنولوژی نشانه گرفته است.

 


مایکروسافت روز گذشته بیان کرده که استفاده از موتور جستجوگر گوگل برای کودکان و نوجوانان، کار صحیحی نیست و آنها را به فساد می کشاند. این شرکت گفته نتایجی که توسط موتور جستجوگر گوگل نمایان می گردند بیش از حد گسترده بوده و کنترلی روی محتوای آنها صورت نمی گیرد  و ممکن است که وب سایت هایی وجود داشته باشند که باعث ایجاد تاثیرات منفی و نامناسب روی کودکان گردند.


حال شرکت مایکروسافت برای حل این موضوع دست به کار شده و موتور جستجوگر بینگ را برای مدارس بهینه کرده است. این شرکت معتقد است که بینگی که برای مدارس ساخته شده به والدین، مدرسان و دانش آموزان کمک می کند تا فقط در مسیر علمی قرار گیرند و مسائل انحرافی حذف گردند. الان مدتی است که شرکت مایکروسافت ادعا می کند که در حال ایجاد شرایط مناسبی برای دانش آموزان و دانشجویان است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► خرید مبلمان چرمی با چند نکته
نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 4 شهریور 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر