گجت هایی که سال 93 را متحول می کنند

دوشنبه ، 4 فروردين 1393 ، 07:33


در سال گذشته محصولات بسیار خاص و نوآورانه ای را دیدیم که اکثر آنها فقط معرفی شدند و زمان عرضه آنها هنوز مشخص نشده است و البته جا دارد بگوییم که تعدادی از آنها هم مشخص شده که در چه زمانی به بازار جهانی عرضه می شوند. در این مطلب با مهمترین آنها آشنا خواهید شد.

 


1.    گوگل گلاس:

در اوایل سال 92 بود که شرکت گوگل از اولین تکنولوژی پوشیدنی خود پرده برداری کرد. این گجت که گوگل گلاس نام دارد، اولین عینکی است که به صورت هوشمند عمل می کند و به کاربرانش این امکان را می دهد که در هر جایی بتوانند از این عینک به صورت مفید بهره ببرند. قرار بر این است که شرکت گوگل در سال آینده این عینک را برای عموم عرضه کند.

 


2.    سامسونگ گلکسی اس 5:

شاید نشه نام این گوشی را از آنچه که از سال آینده می خواهید، حذف کنید. این گوشی در هفته آخر فروردین 93 به بازار ایران عرضه خواهد شد. شرکت سامسونگ با طراحی ای جدید و امکانات بسیار خوب این گوشی قصد دارد باز هم طرافداران خودش را سورپرایز کند. از همه مهمتر این است که باتری این گوشی 3500 میلی آمپر خواهد بود و مشکل شارژ را تا حدودی برطرف خواهد کرد.

 


3.    آی فون 6:

ششمین آی فون یکی از گجت هایی است که هنوز شرکت سازنده آن، یعنی اپل، روی مسئله انتخاب اندازه صفحه نمایشش شک دارد و در حال انجام تست های صفحات نمایش گوناگون است. از منابع نامعتبری عنوان شده که ممکن است در سال آینده در کنار آی فون 6، آی فون ایر به بازار جهانی عرضه گردد.


4.    آی واچ:

شرکت اپل، مدتی است که نام این ساعت هوشمند را به صورت غیر رسمی به میان آورده است. تاکنون عنوان شده که اپل قصد دارد این ساعت را با یک صفحه نمایش خمیده تولید و عرضه کند و شرکت ال جی در این راه به اپل کمک خواهد کرد.


5.    ال جی جی 3:

شاید اولین گوشی ضد آب ال جی برای کسانی که به تازگی به این برند رو آورده اند، بسیار جذاب باشد. شرکت ال جی تصمیم دارد در اواسط سال 93، آخرین پرچم دار خود را به بازار جهانی عرضه کند تا بتواند در برابر رقیبان خود بیاستد.

 


6.    HTC One New:

شرکت اچ تی سی هم اخیرا اعلام کرد که قصد دارد نسخه جدید HTC One را به بازار جهانی عرضه کند که این قابلیت را دارد که به کمک دو دوربین خود به صورت سه بعدی هم عکس برداری کرده و هم فیلم برداری کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► برنده نسل هشتم کنسول های بازی مایکروسافت است یا سونی؟
تعادل بین کار و خانواده(2) ◄

مطالب مرتبط
بنر