افزايش حقوق كاركنان بانكها متناسب با نرخ تورم

دوشنبه ، 30 شهریور 1388 ، 10:25

 

دبير مجمع عمومي بانكها گفت: با توجه به دستور رئيس جمهوري و همچنين پيگيريهاي صورت گرفته، پيش بيني ما اين است كه ضريب حقوق كاركنان بانكهاي دولتي به منظور رفاه حال اين قشر زحمتكش، متناسب با نرخ تورم افزايش يابد.

محمودرضا خاوري اظهارداشت: ابهام قانوني موجود در افزايش ضريب حقوقي كاركنان بانكها مربوط به مشكلي است كه در لايحه بودجه سالجاري پيش آمده كه البته اين مشكل قابل رفع است.


وي افزود: با توجه به دستورات رئيس محترم جمهوري و همچنين پيگيريهاي صورت گرفته، پيش بيني ما اين است كه ضريب حقوق كاركنان بانكهاي دولتي به منظور رفاه حال اين قشر زحمتكش، متناسب با نرخ تورم افزايش يابد.


مديرعامل بانك ملي گفت: در حال حاضرافزايش حقوق 9 درصد به طور علي الحساب اعمال شده و با تلاش هاي صورت گرفته، اين ضريب متناسب با نرخ تورم افزايش خواهد يافت و مابه التفاوت آن از ابتداي سال 88 قابل پرداخت مي شود.


خاوري با اشاره به تلاش كليه كاركنان بانكها به خصوص كاركنان بانك ملي براي ارائه هرچه بهتر خدمات و نيز تحقق اهداف عاليه دولت نهم در حوزه سيستم بانكي ، از اجراي طرح تحول در بانك ملي خبر داد و افزود: به مناسبت عيد سعيد فطر «طرح تحول» بانك ملي به مرحله اجرا درمي آيد.

وي با بيان اينكه بانك ملي بزرگترين بانك جهان اسلام است كه با داشتن سابقه بيش از 81 سال و نيز برخورداري از وجود پرسنل پرتلاش و متخصص ، در تلاش براي اجراي طرح تحول در اين بانك است افزود: طرح تحول بانك ملي كه چشم انداز اين بانك را روشن مي كند، با بيش از 5 ماه كارمطالعاتي از عيدفطر وارد مراحل اجرايي خود مي شود.


خاوري با اشاره به مهمترين اهداف پيش اين روي اين طرح گفت: از جمله اين اهداف، پيش گامي جهاني در حوزه بانكداري اسلامي است.
وي افزود: كسب سهم بيشتري از بازار، خلق ارزش و ارائه خدمات سودآور به ذينفعان به طوري كه رضايتمندي دولت و مردم فراهم شودو حفظ و ارتقاي اعتماد مردم (صحت و سرعت در عمليات) است.


مديرعامل بانك ملي اضافه كرد: پشتيباني از توسعه اقتصادي و اجتماعي كشور با توجه به ابزارهاي پيشرفته الكترونيك جزو حوزه كاري است كه هم اكنون گروههاي مختلف كاري مشغول مطالعه و طراحي روشهاي اجرايي لازم در اين خصوص هستند و اميد است بتوانيم به سرعت با تخصصي كردن عمليات در بخشهاي مختلف بانك ، رضايت جامعه را فراهم كنيم و گامي مهم در توسعه اجتماعي و اقتصادي كشور منطبق با خواسته هاي دولت محترم به وجود بياوريم.

منبع: خبرگزاری فارس

► سريال دنباله دار تعطيلي جلسات شوراي پول و اعتبار
«یورو» جایگزین «دلار» در حساب ذخیره ◄

مطالب مرتبط
بنر