اتفاق باورنکردنی برای یک مشتری نیازمندبانک!

شنبه ، 22 اسفند 1388 ، 15:24

 

شما در پاسخ به یک سئوال غیر منتظره با موضوع  چه چیزی می تواند خوشحالتان کند چه پاسخی می دهید؟ بطور مثال اگر به شما بگویند حسابتان در قرعه کشی بانک برنده یکدستگاه خودرو شده چقدر باورتان می شود؟ اگر تعداد خودروها به عدد 2 برسد عکس العملتان چه خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوالاتی که شاید هنوز از نظر بعضی ها باورکردنی نباشد به سراغ کسی رفتیم که با نیت خیر خود و البته لطف خدا یکی از این باورنکردنی ها را باور کرده است و این نشان می دهد بنده گرچه از خدای خویش غفلت می کند، اما خداوندگار هیچ گاه بندگان خود را فراموش نخواهد کرد.

 


به گزارش بانکی به نقل از تابناک سید محمدرضا تیمورزاده نوجوان 17ساله دارنده حساب پس انداز قرض الحسنه نزد شعبه مرکزی بانک تجارت که برای بستن حساب قرض الحسنه خود با موجودی ده هزار تومان به شعبه مراجعه کرده بود هرگز تصور نمی کرد که طی 2 دوره گذشته حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک برنده یکدستگاه خودروی ریو و یک دستگاه خودروی 206 صندوقدار شده باشد.

این نوجوان 17 ساله که از شنیدن این خبر بسیار خوشحال بود به خبرنگار ما گفت: مادرم در سال 83 این حساب را برای من افتتاح کرد و بدلیل اینکه مستاجر هستیم و هر سال به منزل جدید نقل مکان می کنیم علیرغم پیگیری های متعدد کارکنان بانک متاسفانه نتوانستند نشانی مان را پیدا کنند . امروز بعد از چند سال می خواستم حساب خود را ببندم تا در شعبه دیگری در نزدیکی محل سکونت خود افتتاح حساب کنم که کارکنان شعبه این خبر باورنکردنی را به من دادند .

محمدرضا گفت: هرگز تصور نمی کردم که حسابهای قرض الحسنه با موجودی اندک هم برنده جوایز ویژه بانک بشوند . پدرم در قید حیات نیست و با مادرم زندگی می کنم ، شاید خدا می خواست با این جایزه دل من و مادرم را شاد کند و این سرمایه ذخیره ای برای آینده ام باشد.

محمدرضا به این سوال خبرنگارما، که از او پرسید برای این پول چه نقشه ای کشیده ای پاسخ داد: با پنج میلیون تومان آن برای مادرم یک خودرو می خرم و مابقی را در بانک سرمایه گذاری می کنم تا پس از پنج سال موجودی ام بیش از دو برابر شود . البته هر ماه مقداری از پس اندازم را در همین حساب قرض الحسنه بانک تجارت که برایم بسیار خوش یمن بوده سپرده گذاری خواهم کرد.

گفتنی است، حدود 3 سال پیش نیز یکی از مشتریان معلول همین بانک با حسابی که در بانک شعبه قم توسط بهزیستی باز شده بود، برنده یک خودروی 206 شد.

در همین زمینه بخوانید

زوج انگلیسی جایزه 56 میلیون یورویی بردند + گزارش تصویری

جشن سنتی استقبال از دانشجویان جدید + گزارش تصویری

كتك خوردن برنده خودرو يك بانك توسط همسرش

برنده ی بدشانس قرعه کشی ، ناپدید شد

 

► استخدام بانک انصار
استخدام پست بانک ◄

مطالب مرتبط
بنر