اپل بر خلاف روند شایعات خوب فروخت

سه شنبه ، 8 تیر 1389 ، 13:24

 

شرکت اپل دیروز (دوشنبه) اعلام کرد، بیش از یک میلیون وهفتصد هزار گوشی از نوع جدید گوشی های آیفون، در سه  روز اول عرضه آن به بازار به فروش رفته است .این میزان از فروش در واقع رکورد فروش آیفون ها قدیمی را شکست.


این امر در هر حالی صورت می پذیرد که تا روز گذشته تیتر تمام  سایت ها پیرامون مشکلاتی بود که در این گوشی ها وجود دارد. اما امروز در نهایت نرم افزاری که این مشکل را برطرف می کند نیز به بازار آمد.


به گزارش بانکی داتی آی آر مدیر اجرایی شرکت اپل، استیو جاب، در اظهار نظر تازه خود گفته است که عرضه این محصول به بازار،موفق ترین پروژه در تاریخ شرکت اپل محسوب می شود. در عین حال از تمام کسانی که به دلیل عدم دسترسی به امکانات پشتیبانی مجبور به پس دادن آن ها شدند عذر خواهی کرده است.
بسیاری از فروشگاه ها روز سه شنبه گذشته همزمان با عرضه این محصول به بازار با کمبود آن مواجه شدند. و این در حالی است که  بسیاری در صف نوبت فروش این گوشی ها در انتظارند.


نماینده فروش در کالیفرنیا ی آمریکا ، می گوید با وجود پیش بینی های لازم در مورد فروش یعنی تولید بیش از میزان سفارش های ارسال شده، همچنان نگرانی در تامین درخواست مشتریان وجود دارد.او می گوید تنها در روز اول  بیش از 600 هزار گوشی  به فروش رفته است.


بعد از فروش این محصول بود که مشتریان به خاطر از دست دادن آنتن در زمانی که گوشی را به نحو خاصی در دست می گیرند شکایت داشتند. شرکت اپل نیز در توضیح این موضوع نحوه در دست گرفتن هر نوعی از گوشی های موجود در بازار را در آنتن دهی آن ها موثر دانست و داشتن مشکل را در گوشی هایش رد کرد و تنها از مشتریان خواست که بدان نحو گوشی را در دست نگیرند.


به هر حال شرکت اپل تا پایان ماه میلادی ، ماه جولای ، باید صبر کند تا تاثیرات ، مشکل آنتن دهی  این گوشی ها در فروش آن معلوم شود.

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

712 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

حاشیه های نمایشگاه شانگهای

فناوری / دوچرخه های بدون رکاب به بازار می آیند

تصویر/ بلندترین بانک جهان

نمایشگاه اکسپو یا نمایشگاه شانگهای ؟ مسئله این است !

10 اشتباه بزرگ در هنگام تاسیس شرکت تجاری-2

گزارش تصویری / افتتاح نمایشگاه شانگهای 2010

تصویر/ روش جدید خرید وفروش وام

تصاویری دیدنی از دنیای اطراف ما

استراحت در هنگام کار + عکس

10 شغل پردرآمد برای خانمها

گزارش تصویری/تفاوتهای ایستادن صف بانک در ایران و اروپا

خلاقیت یک عاشق مرسدس بنز!

جدیدترین مدیر چندشغله ی کشور شناسایی شد!

 

► 10 روش موثر برای رهایی از اعتیاد به خرید
توقيف حساب بانکی ايرانيان ◄

مطالب مرتبط
بنر