استخدام پیمانی استانداری مرکزی (تا 27 تیر 90 تمدید شد)

سه شنبه ، 14 تیر 1390 ، 12:25

استانداری مرکزی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و19دستگاه اجرایی در واحدهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی وتخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی در نظر دارداز محل سهمیه های اختصاص یافته از محل مجوز شماره49949/200مورخ 1/10/89 و82946/9/200 مورخ 4/8/88 معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور ومجوز شماره 104972/1406 مورخ 31/6/85 سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور(وقت )ومجوزشماره 19482/6/89 مورخ 2/3/87 دفتر منابع انسانی استانداری مرکزی تعداد 57 نفر از افراد واجد شرايط را از طريق امتحان عمومي ، تخصصي و گزينش بصورت پيماني به شرح مندرج در آگهي ، استخدام نمايد.

 

.:: کارجویان محترم برای ثبت رزومه خود در "بازار کار" سایت بانکی اینجا کلیک کنید ::.

.:: برای اطلاع از اخبار مهم استخدامی در خبرنامه سایت عضو شوید .::

.:: سایر استخدام ها را اینجا ببینید.::

*به اطلاع داوطلبان محترم مي رساند ثبت نام تا تاريخ 27/4/1390 تمديد شد.*


1-شرايط عمومي استخدام :
1/1- تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور مصرح در قانون اساسي
2/1- تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3/1- داشتن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم از خدمت (ويژه برادران)
4/1- عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر
5/1- عدم سابقه محكوميت جزايي موثر
6/1- داشتن سلامت جسماني و رواني و توانايي براي انجام كاري كه استخدام مي شود.
7/1- نداشتن منع استخدام در دستگاههاي دولتي به موجب آراي مراجع قانوني
8/1-داوطلبان استخدام نبايدمستخدم رسمي،ثابت وپيماني دستگاههاي دولتي ويابازخريدخدمت باشند.


2- شرايط اختصاصي استخدام :
1/2- داشتن حداقل 20 سال سن تمام و حداكثر 35 سال براي دارندگان مدرك تحصيلي كارداني و كارشناسي و براي دارندگان مدرك تحصيلي كارشناسي ارشدودکترای حرفه ای 40 سال تمام تا تاريخ انتشار آگهي
تبصره: موارد ذيل به شرط ارائه تائيديه هاي معتبر به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلباني كه در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل ( از تاريخ 31/6/1359 لغايت 29/5/1367) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند ، به ميزان مدت حضور در جبهه و همچنين مدت زمان بستري و يا استراحت پزشكي رزمندگان در اثر مجروحيت و جبهه هاي نبرد حق عليه باطل
ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان ، مفقود الاثرها و جانبازان از كار افتاده كلي كه قادر به انجام كار نمي باشند. شامل: همسر ، فرزندان ، پدر ، مادر ، خواهر و برادر تا ميزان 5 سال
ج) فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان (50 درصد و بالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل دارای پنج سال سابقه اسارت داشند از شرایط حداکثر سن معاف می باشند.
د)داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های دولتی از تاریخ 22/11/57 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها


3- مهلت ثبت نام :
متقاضیان استخدام میتوانند ازروز شنبه مورخ 11/4/1390تا ساعت 24 روز دو شنبه مورخ 27/4/1390با مراجعه به آدرس: www.ostan-mr.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.



4- نحوه ثبت نام و مدارك مورد نياز :
قبل از ثبت نام تهیه رسید بانکی مبني بر پرداخت مبلغ 50000 (پنجاه هزار) ريال به حساب شماره 980 خزانه نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران قابل پرداخت در كليه شعب بانك ملي ايران به عنوان حق شركت در امتحان عمومي و تخصصي داوطلبان استخدام (ايثارگران 50 درصد مبلغ مذكور را مي پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذكور معاف مي باشند.) الزامی است .
1/4 : ثبت نام به صورت الكترونيكي از طريق سايت اينترنتي استانداری به آدرس: www.ostan-mr.ir به شرح ذيل انجام مي گيرد:
- ورود به پايگاه اينترنتي
- مطالعه كامل آگهي و تكميل فرم ثبت نام و تاييد آن
- دريافت كد رهگيري
- چاپ فرم ارائه شده توسط سيستم ثبت نام و امضاي آن پس از چاپ كه حاوي اطلاعات وارد شده توسط داوطلب مي باشد
2/4- مدارك مورد نياز ثبت نام مقدماتي (الكترونيكي) :
-تكميل فرم درخواست شغل به همراه اسكن يك قطعه عكس
تذكر : يكي از اقلام اطلاعاتي لازم براي ثبت نام ، فايل تصوير فرد داوطلب مي باشد. بنابراين لازم است داوطلبان قبل از مراجعه به پايگاه اينترنتي ثبت نام الكترونيكي، فايل مربوط به عكس خود را مطابق شرايط ذيل تهيه نمايند.
• فايل عكس 4*3 و به صورت 256 Grayscale و با درجه وضوح dpi 100 و با فرمت jPG ذخيره شده باشد.
• حجم فايل ارسالي عكس بايد كمتر از 70 كيلو بايت باشد.
• عكسي كه تصوير از روي آن تهيه مي شود لازم است تمام رخ بوده و در سالجاري تهيه شده باشد.
• ابعاد تصوير ارسالي بايد حداقل 300 * 200 پيكسل و حداكثر 400 * 300 پيكسل باشد.
• تصوير بايد در جهت صحيح و بدون چرخش تهيه شده و فاقد هر گونه حاشيه زائد باشد .
*هر داوطلب تنها امکان یکبار ثبت نام راداردودر صورت هرگونه اشتباه در ثبت اطلاعات امکان ثبت نام مجدد وجود نخواهد داشت .ثبت نام به صورت ناقص ویا به هر نحوغیر از ثبت نام از طریق وب سایت فوق مورد قبول نبوده ووجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.
3/4 – مدارك مورد نياز پس از قبولي در مرحله اول امتحان استخدامي :
داوطلبان قبول شده در مرحله اول امتحان استخدامي موظف هستند مدارك ذيل را ظرف مدت 5 روز كاري پس از اعلام نتايج از به آدرس: تهران –صندوق پستی 15815/3139 ارسال نمایند.
- اصل رسيد بانكي
- تصوير آخرين مدرك تحصيلي
- تصوير كارت ملي
- تصوير تمام صفحات شناسنامه
- تصوير كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي يا معافيت دائم (ويژه برادران)
- تصوير مدارك دال بر بومي بودن
- تصوير مدارك دال بر ايثارگري ، معلولين عادي حسب مورد از مراجع ذيربط
- تصوير ساير مدارك طبق مفاد آگهي حسب ضرورت


5- زمان و نحوه دریافت کارت آزمون :
- داوطلبین می بایست با استفاده از کد رهگیری که پس از ثبت نام در سایت آزمون استخدامی دریافت نموده اند از روز سه شنبه مورخ 4/5/1390تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 5/5/1390 به سایتwww.ostan-mr.ir مراجعه وکارت ورود به جلسه برگزاری آزمون (شامل زمان ومکان برگزاری آزمون ) را دریافت نمایند.

ضمنا ، در روز آزمون همراه داشتن کارت ورود به جلسه وکارت ملی برای کلیه داوطلبین الزامی است .
لازم به ذکر است ،:کارت ورود به جلسه آزمون به هیچ عنوان از طریق استانداری ویا دستگاه های اجرایی توزیع نمیگردد.
نتایج مرحله ولیه آزمون پس از تایید معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور ودفتر منابع انسانی استانداری مرکزی (حدود یک ماه پس از انجام آزمون)در پایگاه اینترنتی استانداری مرکزی به آدرس www.ostan-mr.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.


6- تاریخ برگزای آزمون :
آزمون استخدامی در روز جمعه مورخ 7/5/1390 درزمان و محل قید شده در کارت داوطلبان انجام میپذیرد .هرگونه تغییرات احتمالی زمان آزمون استخدامی از طریق سایت استانداری مرکزی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
مواد آزمون عبارتند از:
1/6- آزمون توانمنديهاي عمومي شامل : 1- زبان و ادبيات فارسي 2- زبان انگليسي عمومي 3- رياضي و آمار مقدماتي 4- فن آوري اطلاعات 5- معارف اسلامي 6- اطلاعات سياسي و اجتماعي و مباني قانوني در مجموع به تعداد (100) سوال چهارگزينه اي طراحي خواهد شد.
تبصره : اقليتهاي ديني از پاسخگوئي به سوالات معارف اسلامي معاف مي باشند و امتياز آن در ساير موارد امتحان توزيع مي شود.
2/6- آزمون تخصصي شامل سوالات مرتبط با رشته شغلي مورد درخواست داوطلب می باشد.


7- تذكرات:
1- صددرصد استخدام از محل سهمیه استخدامی مندرج در آگهی استخدام به داوطلبان بومی اختصاص دارد.
تبصره: بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند:
الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدائی، راهنمائی و متوسطه را در محل جغرافیائی مورد تقاضا برای استخدام سپری کرده باشد.
ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتیکه محل 3 سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی، راهنمایی و دبیرستان) با محل جغرافیایی مورد تقاضای استخدامی یکی باشد نیز بومی تلقی می شوند.
توجه: داوطلبان موضوع این بند بایستی مدارک لازم را به همراه سایر مدارک مورد نیاز راپس از قبولی در مرحله اول امتحان استخدامی ارسال نمایند.
2- ايثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و رزمندگاني كه 9 ماه متوالي يا 12 ماه متناوب سابقه حضور داوطلبانه در جبهه هاي جنگ تحميلي دارند و نيز فرزندان و همسر آنان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین و مقررات از اولویت قانونی به شرح ذیل برخوردار خواهند بود.
1/2- از كل مجوز استخدامی 30 درصد آن براي استخدام ايثارگران بومی اختصاص دارد که 25درصد آن به فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل دارای 5 سال سابقه اسارت دارند و 5 درصد باقیمانده به سایر جانبازان، آزادگان، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان اختصاص دارد. 25 درصد سهمیه ایثارگران مذکور از سوی بنياد شهيد معرفی شده و جذب خواهند شد. فرزندان معظم شاهد و جانبازان 50 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که از سوی بنیاد مذکور معرفی نشده اند می توانند در این آگهی ثبت نام نموده و در صورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی بهره مند شوند. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.
2/2- استخدام مازاد بر 30 درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
3/2- ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.
3- معلولين عادي بومی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرايط مندرج در آگهي به ترتيب نمره مکتسبه از 3 درصد سهميه قانوني مربوطه برخوردار خواهند بود.
4- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان 3 برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (60 درصد کل نمره آزمون) را کسب کرده اند به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.
5- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی صرفاً به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان بر اساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
6- کارکنان غیر رسمی بومی دستگاه های اجرایی مذکور در آگهی و همچنین نیروهای بومی شرکتی آنان به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (2 درصد) و حداکثر (20 درصد) کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار برخوردار خواهند شد.
7- اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتیب با شاغلین غیر رسمی بومی و نیروهای شرکتی بومی دستگاه اجرایی استخدام کننده در آگهی داوطلبان بومی و شاغلین غیر رسمی بومی مناطق محروم و دور افتاده برای همان مناطق خواهد بود.
8- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل ( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگا ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر یا ارزش علمی دارند ) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
9- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه) میبایست به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
10 - مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان, مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.
11- انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش صورت خواهد گرفت.

برای دیدن نیازهای شغلی اینجا بروید

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید

اخبار پربازدید بانکی:

=============

► استخدام يك شركت توليدي واقع در پاكدشت تهران
استخدام شرکت کارگزاری رسمی بیمه کامیاران ◄

مطالب مرتبط
بنر