خاورمیانه، بانکی که به بزرگی می اندیشد

سه شنبه ، 18 تیر 1392 ، 14:56

بانک خاورمیانه به عنوان یک بانک خصوصی در سي ام مهر ماه  سال 1391 تاسیس شد و در حال حاضر چهار شعبه فعال  نوبخت، آفتاب، مهستان و نیاوران را درتهران دایر کرده است.


به گزارش بانکی دات آی آر، این بانک نگاهی کاملا تخصصی به بازار سرمایه و فعالیت های اقتصادی دارد.بر این اساس بر  مشتريان بزرگ و دادن تسهيلات تخصصي با استفاده از بازاريابي پيشرفته و تخصصي به آنها تمرکز کرده و در پی آن است تا از طریق عمده فروشی کسب درآمد کرده و به مدد اقتصاد کشور بیاید.

سایت این بانک به نشانی middleeastbank.ir در اختیار عموم مشتریانش قرار گرفته و به ارائه خدمات گوناگون اینترنتی می پردازد

 

پرویز عقیلی کرمانی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک خاورمیانه است که برای فعالین عرصه بانکداری کشور چهره ای شناخته شده و پرسابقه به حساب می آید.

بانک خاورمیانه ماهیت اصلی فعالیت خود را به عنوان یک بانک "عمده فروش" با تمرکز بر مشتریان و تسهیلات تخصصی قلمداد می کند. بر این اساس بانک به جای تمرکز بر توسعه فیزیکی و جغرافیایی شعب، بر استفاده از ابزارهای تخصصی و ارتباط سازمان یافته با مشتریان تاکید دارد.

این بانک قصد دارد طي دو يا سه سال آينده در شهرهاي بزرگ كشور چون اصفهان،مشهد،تبريز،بندر عباس و شيراز شعبه داير كند.پس از آن قصد ورود به مناطق آزاد را دارد.

اين بانك تصميم گرفته تا 5 سال آينده تنها 20 شعبه داير كند.دليل اش را هم عدم اعتقاد به گسترش شعب فيزيكي و تمركز بر " عمده فروشي " بيان كرده است

سهام این بانک برای نخسین بار در دی ماه سال گذشته عرضه گردید که با استقبال خوب سرمایه گذاران روبروشد.

میزان استقبال از سهام این بانک در روز عرضه به میزانی بود که از قیمت اسمی هر سهم که 100 تومان تعیین شده، رقمی بالاتر فروش رفت. به طوری که  اولین نرخ هر سهم در روز عرضه 123 تومان قیمت خورد.

جذب نیرو

بانک خاورمیانه با جذب نیروی انسانی کارآمد و خلاق، شناخت فرصتهای استفاده از ظرفیت های خالی در بازار و فضای کسب و کار، حفظ منافع مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آنان و برآوردن انتظارات سهامداران و جامعه را باور و محور فعالیتهای خود قرار داده است.

ازاین رو در پی آن است تا با اعتقاد بر نقش مهم و بی بدیل نیروی انسانی در پیشبرد اهداف بانک، در کنار جذب مجرب ترین مدیران با سابقه در کشور، تمرکز خود را بر جذب و آموزش بهترین نیروهای دانشگاهی کشور قرار داده به نحوی که تلاش می کند از منظر بهره گیری از نیروهای نخبه، بانک در رتبه نخست بانکهای کشور قرار گیرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► سود میلیارد تومانی فوتبالیست‌ها از واردات خودرو
طنز/ عشق میاد، همین روزها خیلی زود... ◄

مطالب مرتبط
بنر