کافه استخدام/ بانک صنعت و معدن بر مدار بی خیالی

يكشنبه ، 18 تیر 1391 ، 13:53

 

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

آزمون تاریخی بانک صنعت و معدن

بانک صنعت و معدن برای چهارمین بار متوالی تاریخ توزیع کارت آزمون خود را به زمان دیگری موکول کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر، بانک صنعت و معدن  از روز ۲۰ اسفند ماه و تا تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال 90 از تعداد کثیری از داوطلبین استخدام در بانک صنعت و معدن به صورت الکترونیک  با وعده استخدام و با اخذ مبلغ 6 هزار تومان ثبت نام به عمل آورده است.

در ابتدا بانک وعده داد روز دوشنبه مورخ 91/1/28 همزمان با درج کارت شرکت در جلسه آزمون، در سایت اینترنتی بانک به آدرس www.bim.ir زمان برگزاری آزمون را هم اعلام کند که متاسفانه این وعده عملی نشد.

پس از آن مجددا اطلاعیه درسایت بانک مذبور منتشر شد و اعلام کرد: زمان توزیع کارت آزمون به تاریخ 25 اردیبهشت ماه سال جاری انتقال یافته است. اما درست یک روز مانده به موعد مقرر  باز اطلاعیه جدیدی منتشر شدو اطلاعیه ماقبل را نقض کرد!

برطبق اطلاعیه جدید  که در سایت بانک منتشر شد این بار قرار بود کارت آزمون در خرداد ماه توزیع گردد. که البته همانطور که انتظار می رفت مجددا این امر هم محقق نشد!

در این اطلاعیه آمده بود: "از داوطلبان تقاضا می شودبه منظور دريافت كارت شركت در آزمون، مي توانند از تاريخ 91/3/18 لغايت 91/3/25 بامراجعه به سایت بانک، با ارائه كد ملي و شماره رهگيري خود نسبت به دريافت كارت خود اقدام نمايند."

در حالی که تا لحظه انتشار این خبر هیچ اقدامی جهت انتشار آگهی استخدام این بانک صورت نگرفته است.

این درحالیست که داوطلبان از نخستین ساعات روز جاری با حضور در سایت بانک تلاش می کنند کارت آزمونشان را پس از چند بار تاخیر دریافت کنند.

روابط عمومی این بانک بعد از چندین ساعت تاخیر تنها به انتشار اطلاعیه جدید بسنده کرد و ضمن عذر خواهی اعلام کرده زمان توزیع کارت متعاقبا اعلام می شود! اما این بار هیچ زمانی را اعلام نکرده است.

پیشتر خبری در این خصوص در سایت بانکی دات آی آر منتشر شد که با واکنش تند کارکنان روابط عمومی این بانک روبرو شد و ایشان تهدید به شکایت از سایت بانکی کردند.

با این وجود ما خود را موظف به اطلاع رسانی به شما کاربران عزیز می دانیم و تا دریافت نتیجه نهایی همچنان به تلاش ادامه می دهیم.

آخرین خبرها در این خصوص را می توانید در همین صفحه پیگیری کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

 

 

► با هفت کسب و کار خانگی آشنا شوید
اينترنت فردا قطع مي‌شود؟! ◄

مطالب مرتبط
بنر