برنامه تازه فیس بوک برای پیوند کاربران و تبلیغات

يكشنبه ، 11 تیر 1391 ، 13:31

این روزها کاربران فیس بوک این شبکه اجتماعی را بیش از هر چیز با لایک ها و کامنت هایش می شناسند و حتی تا حدی می توان گفت میزان محبوبیت یک پست که در ذهنتان بوده و با دیگران به اشتراک گذاشته اید، همین لایک ها و کامنت ها هستند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، لایک، کامنت و حتی به اشتراک گذاری عکس ها و مطالب را می توان در دسته بندی هایی چون تفریح، تبادل نظر و اطلاع رسانی قرار داد، اما وقتی پای تبلیغات به میان می آید، داستان کمی متفاوت می شود.

فیس بوکی ها در تازه ترین اقدام خود قصد دارند تا با قرار دادن گزینه "Want" در این سایت امکان دیدن محصولات گوناگون را برای میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی فراهم کنند.

یکی از برنامه نویسان این شبکه اجتماعی ادعا کرده عبارت تازه ای را روی برنامه این شبکه اجتماعی اضافه خواهد کرد که امکان تست یا فراهم کردن کالای مورد نظر را برای کاربر فراهم می کند.

اگر این گزینه به فیس بوک اضافه شود، این شبکه اجتماعی می تواند اطلاعات مفیدی را درباره سلیقه و خواست کاربران در باب خرید به دست آورد.

گزینه "Want" .این امکان را به فیس بوک می دهد که میان محصولاتی که کاربران می پسندند و  آنچه می خواهند، بخرند، تفاوت قائل شود

شکل ظاهری گزینه "Want" هم با توجه به اینکه متن آن با آبی تیره نمایان می شود و. دارای پس زمینه آبی آسمانی است، به گزینه "Like" شباهت زیادی دارد.

نماد این گزینه جدید فیس بوک به شکل یک علامت بعلاوه یا جمع است.

امکان جدیدی فیس بوک همچنین برای تجار و تبلیغ کنندگان این فرصت را فراهم می کند که بدون نیاز به ساخت برنامه ای مختص خودشان، ارتباط نزدیک تری با فیس بوک و کاربرانش داشته باشند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► افزایش تعداد خودپردازهای بانک رفاه به 1000 دستگاه
آماده باش وزارت نفت و تشدید تحریم ها ◄

مطالب مرتبط
بنر