معرفی مدل‌های پرفروش از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت بازار

چهارشنبه ، 23 شهریور 1390 ، 14:13

بازار خرید و فروش لپ‌تاپ، طی دو ماه گذشته روزهایی سرد و بی رونق‌تر از قبل را سپری کرده است. ولی این اواخر (دو هفته اخیر) با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها میزان مراجعه و همچنین تقاضا برای برخی از کالاها در رده‌های قیمتی مشخص، افزایش یافته است. به گفته فعالان بازار، طی دو هفته اخیر، تقاضا برای انواع مینی لپ‌تاپ و لپ‌تاپ‌هایی با میانگین قیمت ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

یکی از فعالان بازار در این باره می‌گوید، طی هفته‌های اخیر با نزدیک شدن به فصل پاییز مینی لپ‌تاپ و لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت با میانگین قیمت ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و در نهایت ۷۰۰ هزار تومان بازار گرم و پررونقی یافته‌اند. به گفته وی، با توجه به اینکه برندهایی مانند ACER ، DELL و HP بیشترین نمونه‌های ارزان‌قیمت را در لیست لپ‌تاپ‌های خود دارند، محصولات این برندها در بازار پرفروش‌تر از برندهایی مانند APPLE ،SONY و… است.

لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت معمولا به صفحه نمایش‌های بزرگ ۱۵/۶ اینچی و پردازنده‌های نسل INTEL CORE 2 DUO یا DUAL CORE و نهایتا CORE I3 مجهزند.

در این گزارش ما مدل‌های پرفروش از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت بازار را معرفی می‌کنیم.

ACER

این برند به عنوان عرضه‌کننده لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت با صفحه نمایش‌های بزرگ معروف است. اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ با صفحه نمایش ۱۲ تا ۱۶ اینچ را دارید که قیمتی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان داشته باشد می‌توانید به سراغ مدل Aspire 5333-A از خانواده ACER بروید که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel P4600 Celeron 2.0 GHz، رم دو گیگابایتی، هارددیسک ۳۲۰ گیگابایتی و صفحه نمایش ۱۵/۶ اینچی Bright LED است. این لپ‌تاپ با قیمتی حدود ۴۷۰ تا ۴۹۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

مدل TravelMate 5335 هم از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت این برند است که به صفحه نمایش ۱۵/۶ اینچی از نوع Bright LED ،پردازنده Intel Celeron 2.3 GHz و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت مجهز است. این لپ‌تاپ هم با قیمتی حدود ۴۸۹ تا ۵۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است. و اما مدل Aspire 5742-B از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت در رده باقابلیت‌های بازار است. این لپ‌تاپ به پردازنده قدرتمند INTEL CORE I3 ،رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۵/۶ اینچ از نوع Bright LED است. قیمت این لپ‌تاپ هم حدود ۵۸۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.

==================

استخدام های مهم روز:


===========================


DELL

برند DELL سابق بر این تنوع بیشتری از لحاظ مدل و قیمت داشت، اما این اواخر تنوع مدل‌های این برند بسیار کمتر از سابق شده است.

به هر حال اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ ارزان قیمت از این خانواده را داشتید می‌توانید به سراغ مدل ۵۰۴۰ از سری inspiron بروید. این لپ‌تاپ به پردازنده p6200-2.13GHZ و صفحه نمایش ۱۵/۶ اینچی مجهز است و با قیمتی حدود ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل ارزان قیمت ترین لپ‌تاپ از این خانواده است.

مدل ۵۱۱۰ از سری inspiron هم لپ‌تاپ ارزان قیمت و با قابلیتی است که به پردازنده intel core i3، رم چهار گیگابایتی و صفحه نمایش ۱۵/۶ اینچی مجهز است. این لپ‌تاپ هم با قیمت ۷۲۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

HP

از خانواده HP می‌توانید به سراغ لپ‌تاپ‌های سخت جان ولی ارزان قیمتی بروید که قیمتی حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان دارند. مدل HP-620 که به پردازنده INTEL DUAL CORE 2.3GHZ، رم سه گیگابایتی و هارددیسک ۳۲۰ گیگابایتی مجهز است از مدل‌های ارزان قیمت این برند است که قیمتی حدود ۵۸۰ هزار تومان دارد. ProBook 4530s-A هم از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت این برند است که به پردازنده INTEL CORE I3، رم چهار گیگابایتی و صفحه ۱۵/۶ اینچی مجهز است. قیمت این لپ‌تاپ هم حدود ۶۶۰ هزار تومان است.

ASUS

این برند در زمینه نمونه‌های ارزان‌قیمت، بیشتر روی نت‌بوک‌هایی با صفحه نمایش ۸ تا ۱۰ اینچ تمرکز کرده است، اما می‌توان چند مدل لپ‌تاپ ارزان قیمت هم در لیست محصولات آنها یافت. مدل K42F-VX418 از لپ‌تاپ‌های ۱۴ اینچی ارزان قیمت این برند است که به پردازندهIntel Pentium P6200 مجهز است و با قیمت ۶۱۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است. مدل A52F-SX628D هم از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمتی است که به پردازنده Core i3 و صفحه نمایش ۱۵/۶ اینچ مجهز است و با قیمتی حدود ۶۹۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است. مدل A52JE-EX219D هم از نمونه‌های ارزان قیمت و با قابلیتی است که به پردازنده INTEL CORE I3 مجهز است و با قیمت ۷۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

 

آی سی تی پورتال

اخبار منتخب بانکی دات آی آر :

=================

► استخدام کارمند و حسابدار دولتی در شرکت نیمه دولتی خصوصی در تهران(تا 31 شهریور 90)
دانشگاه شیکاگو ◄

مطالب مرتبط
بنر