طنز/ 10روش برای پیشرفت و ترفیع گرفتن در کار

سه شنبه ، 23 اسفند 1390 ، 14:12

پیشرفت و ترقی امری اکتسابی است و به شانس و اقبال هیچ ربطی ندارد. فقط وفقط بسته به خودتان است که چطور خودتان را نمایش دهید. به این ترتیب در سریعترین زمان ممکن به آنچه که به آن علاقه دارید خواهید رسید.

در این گزارش کاملا علمی , فرهنگی و پژوهشی که حاصل سالها مطالعه و پژو هش است شما را با چند راهکار برای پیشرفت آشنا می کنیم:

 

1. ابراز وجود

مهم نیست چطور و به چه قیمتی، فقط به رئیستان بگویید هستید. نصف شب برایش پیغام بفرستید. از مقام شامخ و تلاشهاشان به شکل مداوم تشکر کنید.

حرف هایش را مثل سخن بزرگان یادداشت کنید و از آن درس زندگی بگیرید!! در هر موردی درس ,کار ,زندگی و....

2. پشت هم اندازی

برای اینکه نانتان توی روغن باشد باید یک کار را خوب بلد باشید " آجر کردن نان دیگران" .

به هر طریق ممکن تلاش های سایرین را کمرنگ جلوه دهید و ارزش کارشان را کم کنید. اگر زیر دستانتان کار مفیدی انجام می دهند یا پیشنهاد سازنده ای دارند ابتدا یک حال اساسی، دقت کنید حال اساسی ازشان بگیرید و بعد خودتان ابتکارشان را با نام خودتان به رئیس بالادستی اعلام کنید.

3. طرح رفاقت

عصر, عصر اطلاعات و ارتباطات است. با همه همکاران دوست باشید و از کارشان سر در بیاورید در موارد لزوم این اطلاعات برگ برنده شما خواهد بود و می توانید خانه بعضی ها را خراب کرده و روی ویرانه های آن برج بسازید.

در دنیای امروز رفاقت معنایی ندارد و دشنه تان همیشه آماده باشد. از پشت خنجر زدن بهتر پاسخ می دهد امتحانش مجانی است!

4.خنگ بازی

در مقابل همکاران، خودتان را به سادگی ,خرفتی و حماقت بزنید در این صورت کمتر کسی به شما شک می کند و اصلا باور نمی کند که کسی که زیرآبش را زده است شما هستید.

خنگ بازی در مواقع لزوم خطاهای شما را به حماقت شما منصوب کرده و کسی بازخواستتان نمی کند.

5. تو سری خوری

هیچ وقت از رئیستان عیب جویی نکرده و او را بازخواست نکنید حتی اگر حرف مفت بزند!! فقط تعریف کنید . چه لباس برآزنده ای پوشیدید, چه تصمیمات به جایی گرفتید, شما بهترین رئیس دنیا هستید.

برای انجام هر کاری داوطلب باشید و برای خود شیرینی پیشرو باشید.سوال کردن ممنوع! فقط و فقط اطاعت کنید.

6.پیشنهاد و ابتکار

ابتکار و پیشنهاد های سازنده از آن چیزهایی است که در پیشرفت کاری خیلی موثر است برای اینکار کافی است هرچیزی که در اطرافتان هست را نامناسب، نادرست و قابل تغییر جلوه دهید و برای تغییرش طرح بدهید.

پرده های آبی باعث خستگی می شود بهتر است پرده صورتی نصب کنیم.

پرونده ها را به جای ترتیب الفبایی بر اساس  اهمیت طبقه بندی کنی و ....

7. حسود باشید

در هر شرایطی چشم دیدن پیشرفت دیگران را نداشته باشید. فقط به فکر خودتان باشید و با ایراد گرفتن از دیگران خودتان را مطرح کنید. مهم نیست همکارانتان از شما متنفر باشند مهم مدیر است که باید عاشق شما باشد.

8. بزرگنمایی

هر کار کوچکتان را بزرگ و مهم جلوه دهید حتی وقتی وظیفه تان را انجام می دهید هم به دیگران ثابت کنید که خیلی کار می کنید. در طول روز وقت هدر بدهید و اضافه کاری کنید.

خارج از وقت اداری در مورد مسائل کاری با رئیستان حرف بزنید حتی شده چرند بگویید فقط بگویید خیلی کار می کنید.

از سایر همکارانتان کمال "سوء" استفاده را بکنید، با آنها مشورت کنید و نظراتشان را به اسم خودتان تمام کنید.

9.وجدان کاری = کشک

وجدان کاری داشتن یا نداشتن اصلا مهم نیست، مهم این است که مدیرتان باور کند که شما خیلی آدم خوبی هستید برای این کار دائما به او یاد آور شوید که خوبید . همه چیز را که نباید رئیس بداند، خوب هایش را بگویید.

10.شلوغ کاری کنید

هر از چند گاهی یه دعوا,جنجال و اختلاف افکنی خیلی کارساز است . بعد مثل یک منجی بزرگ مشکلات را برطرف کنید به این ترتیب موفقیت شما تضمینی است.

از آدم های ساکت, مظلوم و بی حاشیه بهره برداری کنید آنها بهترین طعمه ها هستند.

وقتی ترفیع گرفتید مارا هم از دعای خیرتان محروم نکنید!!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► در قاب تصویر/ ابتکاری تازه برای داشتن اعصاب راحت
استخدام شركت سرمایه گذاری استان تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر