استخدام دانشگاه علوم پزشکی بابل

سه شنبه ، 9 اسفند 1390 ، 10:25

 

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بابل برای  تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحد های تحت پوشش، طبق ماده 37 آئين نامه اداري ، استخدامي دانشگاهها و مفاد دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکار گیری افراد در واحد های تحت پوشش به جایگزینی نیرو های خروجی از میان افراد واجد شرایط  از طريق آزمون عمومی و تخصصی  و مصاحبه حضوري بصور ت قراردادی برای مدت معین، به شرح ذيل استخدام می نمايد .

*- شرایط عمومی استخدام :

تدین به دین مبین اسلام و یا یکی ازادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی
تابعیت نظام جمهوری اسلامی
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومي ویا معافیت دائم ازخدمت ( ویژه برادران)
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
عدم سابقه محكوميت جزائي موثر
داشتن توانائی جسمی وروانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شود.
نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آرائه مراجع قانونی.
داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی ، ثابت و پیمانی . یا قراردادی سایر دستگاه های دولتی و یا باز خرید خدمت باشند

*- شرایط اختصاصی استخدام :

داشتن حداقل 20 سال وحداكثر 35 سال تمام
داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل از تاریخ 31/6//1359 لغایت 29/5/1367 بطور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی به حد اکثر سن اضافه می شود.
آزادگان از شرایط سن معاف می باشند.
خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقود الاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند( همسر، فرزند، پدرو مادر، خواهرو برادر) به میزان پنج سال به حد اکثر سن اضافه می شود.
داوطلبان بومی رشته شغلی سرایدار - خدمه در شرایط مساوی از اولویت برخوردارند.
داوطلبان رشته های دانشگاهی که شامل طرح نیروی انسانی می شوند،بایدحداکثر تا پایان سال جاری طرح نیروی انسانی خود رابه پایان برسانند.

*- نحوه ثبت نام :

ثبت نام به صورت الکترونیکی، با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.mubabol.ac.ir و تکمیل فرم درخواست شغل به همراه ارسال مدارک ذیل خواهد بود.

اسکن یک قطعه عکس3 در 4 گرفته شده در سال جاری
اسکن آخرین مدرک تحصیلی
اسکن فیش واریزی به مبلغ 50هزار ریال به شماره حساب 2178455012008 نزد بانک ملی مرکزی بابل
اسکن کارت ملی و صفحات اول و دوم شناسنامه
تصویر كارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی يا معافیت دائم ( ویژه برادران)
اسکن مدارک مربوطه به ایثارگری در صورت استفاده از سهمیه مربوطه

مدت ثبت نام از تاريخ 6/12/90 لغايت ساعت 24 روز 12/12/90ميباشد.

توجه:

به موارد زیر در هنگام ثبت نام توجه کنید

نوع فایل مدارک ارسالیJPG باشد
حجم فایل عکس پرسنلی 20 الی 80 کیلوبایت باشد .
حجم فایل سایر مدارک ارسالی 100 الی 250 کیلوبایت باشد.
تصاویر ارسالی بایستی وضوح کافی داشته باشند
برای ارسال تصویر هر سند ابتدا روی کلید "Browse" کلیک کرده سپس فایل مربوط به آن سند را انتخاب نمایید
در صورت نیاز به تعویض فایل ارسالی، مجددا روی  کلید "Browse" کلیک کرده و مراحل را تکرار کنید.
پس از ثبت نهایی، فرم چاپی نمایش داده شده شامل کلیه اطلاعات وارد شده در فرم توسط داوطلب خواهد بود.
زمانی که مرحله ثبت نهایی انجام شد و کد رهگیری دریافت شد ،ثبت نام کامل می شود.لذا در صورت عدم دریافت کد رهگیری ثبت نام ناکامل بوده و داوطلب بایستی مراحل ثبت نام را مجددا انجام دهد.
برای جلوگیری از هرگونه مشکل خواهشمند است اسکن تمامی مدارک لازم جهت ثبت نام را طبق دستورالعمل آماده و سپس نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک اقدام نمایید.

*- تاریخ تحویل کارت و زمان آزمون:
- کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 17/12/90 لغایت 18/12/90 با مراجعه داوطلب به سایت دانشگاه و با ارائه کد رهگیری دریافتی در زمان ثبت نام امکان پذیر می باشد.
- برگزاری آزمون صبح روز جمعه مورخ 19/12/90 راس ساعت 9 صبح خواهد بود که مکان بر گذاری آزمون برروی کارت ورود به جلسه قید خواهد شد.

*- مواد آزمون کتبی :
مواد امتحاني براي توانمنديهاي عمومي تا مقطع ديپلم شامل زبان وادبيات فارسي – زبان انگليسي عمومي – معارف اسلامي – اطلاعات سياسي و اجتماعي خواهد بود كه 60درصد كل امتياز آزمون را در بر خواهد داشت و 40 درصد باقيمانده مصاحبه تخصصي مربوط به هر شغل ميباشد.

موادآزمون براي دارندگان مدرك دانشگاهي رسته بهداشتي ودرماني امتحان تخصصي شامل سئوالات مربوط به رشته شغلي به تعداد 45 سئوال با ضريب دو و سئوالات عمومي بتعداد 90 سئوال با ضريب يك از دروس زبان و ادبيات فارسي – زبان انگليسي – معارف اسلامي – فن آوري اطلاعات – اطلاعات سياسي و اجتماعي

*تذکرات :

ايثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و رزمندگاني كه 9 ماه متوالي يا 12 ماه متناوب سابقه حضور داوطلبانه در جبهه هاي جنگ تحميلي دارند و نيز خانواده هاي معظم شهدا ، مفقودين و جانبازان از كار افتاده كلي ( غير قادر به كار ) در صورت دارا بودن شرايط مندرج در آگهي ، با رعايت قوانين و مقررات مربوط از الويت قانوني برخوردار خواهند بود. از كل نيروهاي مورد نياز سي درصد آن برابر مقررات براي جذب ايثارگران اختصاص مي يابد
انتخاب ايثارگران در حد سهميه آنان برابر نمرات فضلي از بين آنان خواهد بود
جذب مازاد بر 30درصد سهميه ايثارگران و فرزندان شاهد و جانباز 25 درصد و بالاتر از طريق رقابت با ساير داوطلبين جذب صورت ميگيرد
در گواهي خانواده جانباز ميبايست جمله عضو خانواده جانباز از كار افتاده كلي غير قادر به كار قيد شود در غير اينصورت از مزاياي مربوطه نميتواند بهره مند شود
جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت اسكن كارت شناسايي نياز به اخذ گواهي از بنياد شهيد و امور ايثارگران نخواهد بودفرزندان همكاران شاغل و بازنشسته بميزان 10 درصد از اولويت جذب برخوردارند
نياز دانشگاه و واحدهاي تابعه به نيرو از رسته هاي مورد نياز اعلامي بوده و هرگونه تغيير در رسته شغلي حتي در صورت اخذ مدرك تحصيلي امكان پذبر نبوده و درخواست جابجايي يا ارتقاء جايگاه به منزله انصراف از شغل درخواستي و اعلان پايان كار از سوي داوطلب خواهد بود .
مسئوليت ارائه اطلاعات نادرست از قبيل مدرك تحصيلي و مسئوليت بعهده داوطلب ميباشد كه منجر به حذف كليه مراحل جذب خواهد شدباستناد بخشنامه 26680/200 مورخ 20/10/90 كليه افراديكه امتياز لازم را در آژمون كتبي و مصاحبه كسب نموده اند بميزان يكماه دوره كارورزي را طي خواهند نمود كه در صورت موفقيت در آن دوره قرارداد منعقد خواهد شد در غير اينصورت بدليل عدم توانايي در انجام كار عملي حذف خواهد شدمدت قرارداد براي هر دوره مشخص حداكثر يكساله بوده و دستگاه هيچگونه تعهدي مبني بر تمديد آن پس از اتمام دوره نخواهد داشت
باستناد بخشنامه 26680/200 مورخ 20/10/90 كليه افراديكه امتياز لازم را در آژمون كتبي و مصاحبه كسب نموده اند بميزان يكماه دوره كارورزي را طي خواهند نمود كه در صورت موفقيت در آن دوره قرارداد منعقد خواهد شد در غير اينصورت بدليل عدم توانايي در انجام كار عملي حذف خواهد شد
مدت قرارداد براي هر دوره مشخص حداكثر يكساله بوده و دستگاه هيچگونه تعهدي مبني بر تمديد آن پس از اتمام دوره نخواهد داشت
تمديد قرارداد منوط به ارتقاء سطح علمي و عملي مستخدم در طي دوره قرارداد و كسب امتياز قابل قبول در طي دوره خواهد بود


**تذکر مهم : کلیه داوطلبین محترم شرکت درآزمون نسبت به مطالعه دقیق مفاد مندرج درآگهی اقدام و در غیر اینصورت دانشگاه تعهدی درقبال آن نخواهدداشت .

جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به شماره 2194721 تماس حاصل فرمائید.

لینک ثبت نام

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام در موسسه آموزشی پژوهشی آگاهان نیرو
استخدام در شرکت شهرساز در نزدیکی فرودگاه امام ◄

مطالب مرتبط
بنر