برنده‌ی جایزه ویژه عیدانه سامان با پژو 206 به منزل رفت

يكشنبه ، 30 بهمن 1390 ، 11:03

 

پس از انجام قرعه‌کشی دی ماه طرح عیدانه سامان در بخش پذیرندگان, طی مراسمی جایزه ویژه این طرح که شامل یک دستگاه خودرو  پژو 206 بود به یکی از فروشگاه‌های دارای پایانه فروش سامان تقدیم شد.

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، در این مراسم که با حضور رییس هیات‌مدیره، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت پرداخت الکترونیک سامان برگزار شد یک دستگاه خودروی پژو 206 به آقای فهیمی مالک فروشگاه توحید شهر قم تحویل شد.

 

 

بر اساس این گزارش، پذیرنده یاد‌شده دلیل استفاده از پایانه‌های فروش سامان را سرعت بالای دستگاه و خدمات خوب پشتیبانی آن اعلام کرد.

این گزارش حاکی است، در جشنواره عید تا عید کارتخوان‌های سامان، فروشگاه‌هایی که بیش از 300 تراکنش شتابی با پایانه فروشگاهی سامان داشته باشند در قرعه‌کشی ماهانه یک دستگاه پژو 206 شرکت داده می‌شوند که با توجه به تمدید طرح عیدانه سامان در ماه‌های بهمن و اسفند، علاوه بر خودرو فوق یک دستگاه خودرو "ال 90" نیز به جوایز افزوده خواهد شد.

گفتنی است، در بخش پذیرندگان ماهانه 20 عدد تمام سکه بهار آزادی، 40 عدد نیم‌سکه بهار آزادی و 60 ربع سکه بهار آزادی به قید قرعه به فروشگاه‌هایی که اقدام به ثبت تراکنش بر روی دستگاه کارت‌خوان سامان خود نمایند اهدا می‌‌شود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================



► امكان اصلاح اطلاعات «آزمون وكالت و كارشناسان»
نرخ جدید سود سپرده های سرمایه گذاری بانک رفاه ◄

مطالب مرتبط
بنر