خداحافظی با "START" در ویندوز 8 + تصویر

يكشنبه ، 23 بهمن 1390 ، 08:40

 

دکمه ی استارت بخشی مهم از سیستم عامل مایکروسافت است که از 17 سال پیش در ویندوزهای مختلف وجود داشت. این دکمه تکامل یافته و تبدیل به "لانچ پد" سیستم عامل شده است و به شما اجازه دسترسی به نرم افزارها، فایل ها و عملیات جستجو را می دهد.

آخرین نسخه ی آزمایشی ویندوز 8 فاقد یک دکمه ی مهم است: دکمه ی استارت و منو.

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، دکمه ی استارت بخشی مهم از سیستم عامل مایکروسافت است که از 17 سال پیش در ویندوزهای مختلف وجود داشت.

این دکمه تکامل یافته و تبدیل به "لانچ پد" سیستم عامل شده است و به شما اجازه دسترسی به نرم افزارها، فایل ها و عملیات جستجو را می دهد.

مایکروسافت تاکنون تاریخ انتشار این سیستم عامل جدید را اعلام نکرده است. ویندوز 8 به گونه ای ساخته شده است که می تواند از آن به صورت "تاچ اسکرین"  همینطور بر روی کامپیوتر های شخصی اسفاده کرد. انتظار می رود که ویندوز جدید مایکروسافت در نیمه ی دوم سال انتشار یابد.

 

 

 

سایت ورج گزارش داد: دکمه ی استارت انقدر هم که به نظر می رسد کاملا از بین نرفته است.البته، این دکمه ممکن است در ویندوز 8 غایب باشد اما وظیفه و کارکرد آن هنوز هم وجود دارد.

منابع ما تایید کرده اند که ویندوز 8  چیزی به نام "هات کرنر" طراحی کرده است که هم از طریق "موس" و هم از طریق "تاچ اسکرین" می توان با آن کار کرد.

در حقیقت، در دسکتاپ ویندوز 8، فایل های مختلفی که بزرگنمایی شده اند وجود دارد. این فایل ها راهی همشیگی برای دسترسی به نقاط مختلف کامیوتر را به شما ارائه می دهد.

 

دسکتاپ ویندوز 8



از این سیستم عامل می توان در کامپیوترهای شخصی و تبلت ها استفاده کرد .

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► مقایسه نرخ سود بانک های کشور+ جدول
استخدام های استان فارس ◄

مطالب مرتبط
بنر