استخدام در استانداری هرمزگان

شنبه ، 6 اسفند 1390 ، 08:18

استانداری هرمزگان برای تامین نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره 3 ماده 5 دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به‌کارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی و به استناد تبصره (2) ماده (51) قانون برنامه پنجم توسعه نیروهای قراردادی واجد شرایط ذیل ( که در اجرای مصوبات کارگروه انتقال کارکنان از تهران ) از دستگاههای اجرایی تهران به دستگاههای اجرایی استان و همچنین نیروهای قراردادی که از مرکز استان به سایر مناطق و یا از مراکز شهرستانها به مناطق کمتر توسعه یافته منتقل شده و یا می شوند آزمون توانمندی های عمومی برگزار می نماید . افراد واجد شرایط پس از پذیرفته شدن و کسب رتبه لازم در آزمون مزبور و طی مراحل گزینش به استخدام پیمانی دستگاه ذیربط در خواهند آمد .

شرایط عمومی استخدام :
-    تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی .
-    تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران .
-    التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .
-    انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای آقایان .
-    عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر .
-    نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
-    داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند .
-    عدم بازخرید خدمت بازنشستگی از دستگاه های دولتی .
-    داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
مدارک مورد نیاز :
-    تکمیل فرم تقاضای استخدام موجود در آگهی ( با دقت و خوانا تکمیل گردد ).
-    تصویر آخرین مدرک تحصیلی .
-    تصویر صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات صفحه آخر ).
-    تصویر کارت ملی ( پشت و رو ).
-    تصویر برگ پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم ( ویژه آقایان) تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از آخرین مهلت ارسال مدارک باشد .
-    تصویر اولین و آخرین قرارداد منعقد شده با دستگاههای اجرایی .
-    اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 000/60 ریال برای دارندگان مدرک تحصیلی دانشگاهی و 000/40 ریال برای مدرک دیپلم به حساب جاری 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمونهای عمومی و تخصصی داوطلبان استخدام ( ایثارگران از پرداخت 50 درصد مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از پرداخت کل هزینه ثبت نام معاف می باشند ).
-    دو قطعه عکس 4×3 جدید ، تمام رخ ، پشت نویسی شده ( یک قطعه عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود ).
-    مدارک دال بر ایثارگری ( در مورد ایثارگران )
-    مدرک دال بر معلولیت ( در مورد معلولین )
تذکرات :
1- ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و رزمندگانی که 9 متوالی یا 12 ماه متناوب سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز فرزندان و همسر آنان و فرزندان شاهد در صورت دارابودن شرایط مندرج در آگهی با رعایت قوانین و مقررات مروبطه از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود .
2- معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی از 3% سهمیه قانونی مربوطه برخودار خواهند بود .
3- داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء قضایی و ذیصلاح از خدمت دولت منع شده باشند .
4- حد نصاب نمره قبولی در آزمون عمومی (60 درصد کل نمره آزمون ) می باشد و انتخاب پذیرفته شدگان از بین داوطلبانی که بالاترین نمره را کسب نموده باشند انتخاب می گردند .
5- به ازای هر سال سابقه خدمت نیروهای قراردادی دستگاه های اجرایی مذکور در آگهی (2) درصد و حداکثر (20) درصد به نمره آزمون عمومی آنان اضافه خواهد شد . ضروری است تصویر قراردادهای خود را همراه سایر مدارک ارسال نمایند .
6 – داوطلبان ملزم به سپردن تعهد محضری مبنی بر خدمت 10 سال در محل جغرافیایی مورد انتقال بوده و پس از پذیرفته شدن در آزمون استخدامی حق تغییر محل جغرافیایی خود را تا مدت تعیین شده نخواهند داشت و در صورت تغییر محل خدمت در طول مدت مذکور حکم پیمانی آنان لغو خواهد شد .
7 – به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند ) ترتیب اثر داده نخواهد شد .
8 – مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان ، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد .
9 - مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .
10 – این سهمیه استخدامی مختص کارکنان قراردادی است که از تهران به استان مربوطه یا از دستگاه های اجرایی مرکز استان به سایر شهرستان ها و یا از مراکز شهرستان به مناطق کمتر توسعه یافته منتقل می شوند تخصیص می یابد .
11 – کارکنان قراردادی دستگاه های اجرایی می توانند در مشاغل سایر دستگاه ها که شرایط احراز شغلی آن را دارا می باشند شرکت نمایند .
نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام :
متقاضیان واجد شرایط مدارک را به ترتیب در پاکت A4 قرار داده و حداکثر تا تاریخ9 /12/1390 با پست سفارشی به نشانی بندرعباس – بلوار چمران- استانداری هرمزگان – دفتر منابع انسانی و تحول اداری – کد پستی  7916613415 ارسال نمایند . روی پاکت قید گردد ویژه استخدام در ( نام دستگاه اجرایی مورد نظر).
-    به مدارک ناقص و یا مدارکی که پس از مهلت مقرر تحویل شده و یا از هر طریق دیگر ارسال گردد ، ترتیب اثر داده نخواهد شد . وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد . (مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد )
زمان توزیع کارت و روز برگزاری آزمون :
-    کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی ، در روزهای شنبه مورخ 13 /12/1390 و یکشنبه مورخ 14 /12/1390 از ساعت 8 الی 17 در محل دفتر آموزش و پژوهش استانداری واقع در بندرعباس بعد از میدان شهدا ابتدای بلوار پاسداران توزیع می گردد .
-    تاریخ و محل برگزاری آزمون همزمان با توزیع کارت ورود به جلسه آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .
مواد آزمون عمومی به شرح ذیل می باشد :
1 – زبان و ادبیات فارسی 2 – معارف اسلامی 3 – زبان انگلیسی عمومی 4- اطلاعات سیاسی اجتماعی و مبانی قانونی 5 – فناوری اطلاعات 6 – ریاضی و آمار مقدماتی که به تعداد (100) سوال 4 گزینه ای (بدون اعمال نمره منفی) خواهد بود .
- اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می شود .
- اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از طریق جایگاه اینترنتی استانداری به نشانی  www.hormozgan.ir حداکثر 2 ماه بعد از برگزاری آزمون استخدامی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .
- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش و تامین اعتبار از سوی مراجع ذی ربط میسر می‌باشد .
-  فهرست مشاغل و دستگاهها در نشانی اینترنتی استانداری به(  www.hormozgan.ir   ) قابل مشاهده است

لینک فهرست مشاغل و همه اطلاعات لازم

 

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام نیروهای قراردادی در استانداری خوزستان
استخدام یک شرکت فنی مهندسی در کرج ◄

مطالب مرتبط
بنر