برگزاری همایش 51 میلیاردی از شایعه تا واقعیت

دوشنبه ، 25 مهر 1390 ، 14:28

روز گذشته در خبرها آمده بود :افراشته(داماد احمدی نژاد) طی نامه ای خطاب به بقایی برای برگزاری همایش بین المللی جوانان در تیرماه سال آینده درخواست تأمین بودجۀ ۵۱ میلیارد تومانی از محل بودجۀ نهاد را نموده است.

به گزارش بانکی دات آی آر, در سندی که در این گزارش به آن استناد شده است درخواست و ارقام درخواستی کاملا غیرمعقولانه ای؛ از جمله برای سفرهای احتمالی(!!) ۱۵میلیارد تومان، ایجاد و مدیریت پایگاه اطلاع رسانی ۵ میلیارد تومان(!) و... ذکر شده که جای تامل دارد.

"افراشته" داماد خانم پروین احمدی‌نژاد است که علاوه بر عضویت در گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری از جانب رییس دفتر رییس جمهور به عنوان دبیر همایش بین المللی جوانان نیز منصوب شده است.

افراشته امروز در وبلاگ شخصی اش منکر کل ماجرا شد و اعلام کرد امضای منتشر شده در این سند جعلی بوده و ربطی به او ندارد.

وی در آخرین پست خود نوشته است: هر چند رویه ما گذر بدون حاشیه و در کمال صحت و سلامت از کنار این بی خردان است ؛ اگر همچون عیسی بن مریم نباشیم که از انسان احمق فراری بود، لااقل می توانیم بدون اصطکاک از کنار ایشان عبور نمائیم. ولیکن از آنجایی که این بی خردان سعی در خدشه وارد نمودن به دامن پاک رئیس جمهور محترم دارند، لازم است مطالب زیر را بیان نمایم. هر چند ایشان به خیال خام خویش با انتساب مشتی اوهام و مطالب خلاف واقع تصویری دهشت بار از این حقیر ساخته اند، ولیکن اقبال و گرایش و محبت دوستان به این حقیر بیشتر شده است.

افراشته طی دو نکته مدعی شده:

1)    نامه ای مجعول با امضاء این حقیر منتشر نموده اند که در آن شرط برگزاری همایش بین المللی جوانان، اختصاص مبلغ 51 میلیارد تومان بوده است، نکته جالب آن است که فارغ از اهمیت همایش و شرح رویه ها و قسمت های مختلف آن از قبیل تدوین منشور ملی مدیریت مشترک جهانی، گفتمان سازی و ارائه آن در بیش از 21 مرکز علمی در استانها و برگزاری 4 همایش منطقه ای و در نهایت برگزاری همایش بین المللی جوانان با حضور 500 میهمان خارجی؛ هیچ گاه از این گونه اعداد و ارقام ذکری به میان نیامده است. فلذا شاید قریب به ذهن عددی در حدود 5/1 میلیارد تومان بیاید که بایستی گفت جاعل محترم، یا فرق بین تومان و ریال را نمی دانسته و یا یک ممیز از ارقام را دزدیده است (گل بود به سبزه نیز آراسته شد). لازم به توضیح است که در نامه مجعول تمام ارقام به صورت تومان ذکر گردیده است که در رویه های اداری تقریباً نامرسوم است.

2)    بخش عمده نامه، از جمله کلیات، اهداف، مدعوین و ... (منهای مبالغ) از نوشته های اینجانب بوده که همواره با درج مهر محرمانه انتشار یافته است که صرف نظر از محق بودن اینجانب برای پیگیری قانونی، به نوعی انتشار برخی از اسناد دولتی بوده و تنظیم کننده بی خرد نامه مجعول به نیت ضربه زدن به این حقیر، بخشی از اسناد دولتی را در فضایی قرار داده است که علاوه بر مردم عزیزمان که محرم اسرار  هستند، امکان دسترسی اجانب و بیگانگان را نیز بدان فراهم آورده است. البته این جماعت بی خردان  قدرت تحلیل و ارزیابی مسائلی فراتر از مهملات و وهم بافی خویش ندارند!

و صد البته تنها خداست که داننده  تمام رازهاست.

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام های 25 مهر 90 برای استان فارس
استخدام فروشنده و مدیر فروشگاه در شرکت واردکننده در تهران(تا 15 آبان 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر