گزارشی از اختلاس گر 100 میلیونی آمریکایی + عکس

چهارشنبه ، 30 شهریور 1390 ، 08:20

همه او را با نام بابی تامسون می شناسند. مردی که با نام یک موسسه خیریه تا آنجایی که توانسته دلار به جیب زده و پلیس آمریکا حالا به دنبال اوست.

به گزارش بانکی دات آی آر، بابی تامسون که البته هویت واقعی اش معلوم نیست، با نزدیک کردن خود به مقامات جمهوری خواه آمریکا به نام یک موسسه خیره از نفوذ آنها استفاده کرد و توانست 100 میلیون دلار به جیب بزند.

تصاویری که خواهید دید، تازه ترین تصاویر از بابی تامسون است که حالا اثری از او نیست و پلیس آمریکا به شدت به دنبال دستگیری اوست.

 

تصویر بالا یکی از آخرین تصاویری است که از وی منتشر شده و در ژوئن 2010 وی را درحال ورود به اتاقی که دستگاه های ATM در آن هستند نشان می دهد.

 

او کمی بعد از اینکه این تصاویر از او به ثبت رسید، کلا ناپدید شد.

 

این فرد که خود را با نام بابی تامسون جا زده، به بهانه موسسه خیریه تا آنجا که توانسته پول بالا کشیده است.

 

تامسون در کنار آدام پوتنام، نماینده جمهوری خواه.

 

==================

استخدام های مهم روز:

===========================


رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک هم درحال دست دادن با بابی تامسون دیده میشود. آن روزها همه چیز عادی و آرام بود.

 

بابی تامسون همراه با جان بونر، نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا. بونر از جمله افرادی بود که تامسون از نفوذش خوب استفاده کرد.

 

کارل روو، مشاور ارشد پیشین کاخ سفید هم عکس یادگاری با تامسون دارد. شاید او آن روزها فکر نمی کرد کسی که با او عکس یادگاری می گیرد، نه بابی تامسون است و نه موسسه خیریه دارد.

 

تامسون چندان آدم قانعی به نظر نمی رسد، چراکه به نمایندگان کنگره یا دیگر مقامات سیاسی بسنده نکرده و حتی با جرج دبیلو بوش، رئیس جمهور پیشین آمریکا هم عکس یادگاری دارد!

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► چینی ها در آمریکا، مزرعه بادی می سازند
داستان خواندنی دختر امریکایی از کارولینا تا طرابلس + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر