وقتی بانک تات مردم را سرکار می گذارد

شنبه ، 1 مرداد 1390 ، 09:24

با وجود گذشت بیش از یک ماه از برگزاری آزمون استخدامی بانک تات ، زمان اعلام نتایج آزمون این بانک در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش بانکی دات آی آر، مسئولین این بانک تاریخ های مختلفی را برای اعلام نتایج آزمون اعلام می کنند که این امر بیشتر داوطلبان را سردرگم کرده است.

در نخستین روز های پس از برگزاری آزمون، نیمه خرداد ماه برای اعلام نتایج مطرح شد و پس از تحقق نیافتن وعده بانک و پیگیری خبرنگار ما اواخر خرداد ماه به عنوان تاریخ نهایی اعلام نتایج مطرح شد که متاسفانه در این زمان هم هیچ نتیجه ای اعلام نگردید.

 

صبح امروز هم نشریه بازار کار اوایل مرداد ماه را به عنوان تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک معرفی کرده است.اما در تماس خبرنگار ما با اداره کارگزینی بانک تات این خبر تکذیب شد.

کارشناس کارگزینی بانک تات در پاسخ به سوال خبرنگار بانکی در خصوص زمان دقیق اعلام تنایج آزمون بانک گفت: در حال حاضر مشغول آنالیز کردن نتایج آزمون استخدامی و تعیین ظرفیت های بانک هستیم، به همین دلیل نمی توانیم زمان دقیقی برای اعلام نتایج اعلام کنیم. شاید اواخر مرداد!!

شنیده های  از واگذاری تمامی مراحل آزمون بانک تات به یک موسسه خصوصی با عنوان" گروه سرمد" حکایت می کند که تا لحظه انتشار این خبر نتایج آزمون را در اختیار بانک قرار نداده است.

 

 

شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک تات در تماس های متعدد با بخش های مختلف بانک  تنها با پاسخ "دوهفته دیگر نتایج اعلام می شود" مواجه می شوند در حالی که هفته هاست از برگزاری آزمون این بانک می گذرد.

لازم به یاد آوری است آزمون استخدامی بانک تات 6 خرداد ماه سال جاری برگزارشد.

در شرایطی که اطلاع رسانی اداره کارگزینی و روابط عمومی بانک تات بسیار ضعیف عمل می کند, شکل گیری و گسترش شایعات، طبیعی به نظر می رسد.به این ترتیب داوطلبان برای یافتن پاسخ پرسش های خود به هر منبعی متوسل می شوند.

امید است مسئولان بانک تات با احترام گذاشتن به خواست های مشروع دواطلبان هرچه سریعتر پاسخ قانع کننده ای را در خصوص زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی این بانک منتشر نمایند.

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► جرم محرومیت / 4 روز است آبمان قطع شده !
چه کسی خوشبخت تر است ؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر