برندهایی که وفادارترین مشتری ها را دارند

پنجشنبه ، 31 شهریور 1390 ، 08:28

اگرچه یکی از مهمترین اهداف هزینه کردن کلان در راه ساختن برندهای ماندگار و تاثیرگذار، ایجاد حس وفاداری برای مشتری است، اما درصد کمی از مشتریان هستند که صرفا به خاطر برند و نام تجاری یک شرکت، محصولاتش را می خرند.

به گزارش بانکی دات آی آر، اما همین درصد کم هم برای شرکت ها غنیمت است، چراکه این شرکت ها با استفاده از همین مشتریان می توانند تبلیغات تاثیرگذاری را داشته باشند و در نتیجه به فروش بهتری هم می رسند.

در این گزارش با برندهایی آشنا می شوید که مشتریانشان علی رغم بالا رفتن قیمت ها همچنان وفادار به آنها مانده اند و برگ برنده این شرکت ها به حساب می آیند.


1.    آمازون


این شرکت تجارت الکترونیک که اجناس نو و دست دوم را به فروش اینترنتی می رساند، رده نخست را در اختیار دارد.
این شرکت به خاطر برند و با استفاده از نرخ پایینی که برای رساندن اجناس به مشتری دریافت می کند، در تلاش برای حفظ مشتریان خود بوده است.


2.    اپل (گوشی های هوشمند)


اپل که این روزها جای خود را در رده نخست به آمازون داده و خود به رده دوم قناعت کرده، در حال حاضر در بازار تلفن های همراه هوشمند حرف اول را می زند و مشتریان وفاداری هم دارد.


3.    فیس بوک


مارک زاکربرگ و شبکه اجتماعی محبوبش یعنی فیس بوک با جذب 750 میلیون کاربر از جمله پدیده هایی هستند که تقریبا در تمام دنیا طرفدار دارند.

بسیاری از مردم در سراسر دنیا، این روزها فیس بوک را به عنوان خانه مجازی خود انتخاب کرده اند و با وفاداری نسبت به آن قصد ترک خانه و کاشانه خود را نیز ندارند.


4.    سامسونگ (تلفن همراه)


سامسونگی ها هم در این فهرست جایگاهی دارند، چرا که خریداران تلفن های همراه این شرکت کره ای وفاداری خود را به این برند موفق تجاری در دنیا ثابت کرده اند.

 

==================

استخدام های مهم روز:

===========================



5.    اپل (کامپیوتر)


وضع کامپیوترهای اپل هم مثل گوشی های هوشمند خوب است، چرا که مشتریان این نوع از محصولات اپل نیز به خوبی به برند خود وفادار مانده اند.


6.    هیوندای

 

هیوندا تنها برند در صنعت خودروسازی است که جایی در بین برندهای دارای مشتریان وفادار دارد.

رتبه این شرکت نسبت به سال گذشته تنها یک پله نزول کرده و همچنان در میان برترین هاست.


7.    گوگل


دیگر نیاز به توضیح ندارد که محبوبترین و پرقدرت ترین موتور جستجوی دنیا گوگل است که امسال سیزدهمین سال فعالیت خود را جشن گرفت.

برای گوگل، این روزها پشت سر گذاشتن موتورهای جستجویی چون یاهو و بینگ کار چندان سختی به نظر نمی رسد!


8.    ال جی (تلفن همراه)


این شرکت کره ای هم یکی از سه برند برتر در تلفن همرا ه است که طرفداران بسیاری در دنیا دارد.

وفاداری این طرفداران و هواداران باعث قرار گرفتن این شرکت در جمع برترین ها شده است.


9.    توئیتر


شبکه اجتماعی توئیتر هم مانند دیگر همتایش یعنی فیس بوک جایگاهی در میان بهترین ها دارد. کاربران این شبکه اجتماعی هم با توئیت های خود توئیتر را تنها نگذاشته اند و وفادار به عهد خود با این شبکه اجتماعی باقی مانده اند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► زشت ترین افراد مشهور جهان + عکس
استخدام کارشناس یا کارشناس ارشد مکانیک و عمران در شیراز در شرکت تولیدی صنعتی(فعلا بدون مهلت) ◄

مطالب مرتبط
بنر