نسخه جدید اندروید مارکت رایگان فارسی!+لینک دانلود

پنجشنبه ، 31 شهریور 1390 ، 14:13

اینکه نسخه جدیدی از برنامه اندروید مارکت ایرانی بازار منتشر شده است شاید در نگاه اول خبری عادی باشد اما وقتی به تغییرات صورت گرفته در آن نگاه می‌کنیم به نتایج جالبی می رسیم.



 

نسخه ۳ برنامه بازار برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است و البته تمام آنهایی که این برنامه را در تلفن همراه خود دارند در به‌روزرسانی به صورت خودکار به این نسخه از برنامه ارتقاء پیدا خواهند کرد.

 

==================

استخدام های مهم روز:

===========================

بهبود رابط کاربری

در نگاه اول به نسخه جدید ،اولین چیزی که به چشم می‌خورد بهبود رابط کاربری در برنامه است. دیگر از رابط کاربری قبلی خبری نیست و کلا طراحی برنامه تغییر پیدا کرده است.

در نسخه جدید بخش برنامه‌های تازه به صفحه اول انتقال داده شده است که مطمئنا باعث راحتی بیشتر کاربران برای اطلاع از برنامه‌های جدید و افزایش دریافت این برنامه‌ها خواهد شد. در این صفحه همچنین بدون نیاز به کلیک به فهرست برنامه‌های ویژه بازار و همچنین برنامه‌های فارسی‌ دسترسی خواهید داشت.

نکته دیگر در نسخه جدید تفکیک بخش بازی‌ها از برنامه‌هاست که حداقل کار جستجو را برای کاربرانی که بیشتر به دنبال دانلود بازی‌ها و یا برنامه‌های  جدید هستند را راحت‌تر کند. بخش بازی‌ها هم به ۴ دسته متفاوت تقسیم شده که کمی از شلوغی و سردرگمی نسخه قبل کمتر کرده است.

 

فروشگاه شارژ

خبر خوب برای کاربران ایرانسل اینکه دیگر نیازی به خرید جداگانه شارژ از اینترنت و یا دنیای واقعی ندارند و به راحتی می‌توانند با استفاده از امکان جدید برنامه بازار برای خط اعتباری خود شارژ تهیه کنند.

این امکان که با نام شارژ و یا Vouchers در صفحه اول افزوده شده است برای کاربران وایمکس ایرانسل هم مفید خواهد بود و این کاربران می‌توانند برای خطوط وایمکس خود نیز با استفاده از این برنامه شارژ تهیه کنند.

به نظر می‌رسد باید هر چه سریعتر فکری برای ساده‌تر شدن خرید و افزایش شارژ حساب کاربری بازار شود و به نظر می‌رسد تهیه‌کنندگان این برنامه خود نیز به دنبال ساده‌تر کردن آن هستند.

دانلود رایگان

آی سی تی پورتال

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► 10 روش علمی برای داشتن خلاقیت ببیشتر
با 5 روش،هوشمندانه کار کنید،نه زیاد! ◄

مطالب مرتبط
بنر